lørdag den 8. januar 2011

You know what it is.

Tak for alle de søde og sjove kommentarer til sidste post, BLIV ENDELIG VED :D jajaja!
Det er weekend, intet arbejde til mig før på torsdag og jeg har lige sovet 12 timer i nat . Jeg er godt tilfreds :3


Pga. julefedme og manglende kost-omtanke er jeg begyndt i fitness-center med min kusine Jeanet.

Det er et super hyggeligt sted med sødt personale, gode hold, sofa'er, fladskærme, nymoderne maskiner og indretning; et rigtig populært og motiverende sted.
I starten skal man selvfølgelig lige falde til. Tror jeg vil blive rigtig glad for det.
Forandringer sker ikke fra den ene dag til den anden ... Vi skal bl.a have pandekager og brændende kærlighed i aften, Bjarke og jeg. nom. nomnom.nomnonomz.
Fordi det bare er mega fråderen, haha. Men så længe man forbrænder kalorierne, så har man ikke så dårlig samvittighed endda.

En ny film kommer snart i biograferne, som hedder Black Swan, og den har fået en rating på IMDB på 8,7, så den må virkelig være god, selvom den godt nok også har fået nogle haters O_O .. De fleste hader den eller elsker den. Men i hvert fald, mener det er en 20. januar, så tager ind og ser den ^__^

3 kommentarer:

  1. Jeg tror Black Swan er god :D
    Tillykke med fitness centeret xD Håber du klarer den ;D

    SvarSlet
  2. Mange tak, denne gang må det lykkedes! :b

    SvarSlet
  3. Motion er godt :'D Jeg går selv i motionscenter 3 gange om ugen - så kan man være fuldkommen ligeglad med hvad man putter i munden ;D Dårlig samvittighed, never more.

    Jeg har med vilje ladet være med at læse om/se trailers for Black Swan, fordi jeg gerne vil overraskes når jeg tager ind og ser den ü Natalie Portman er så pretty.

    SvarSlet