onsdag den 16. februar 2011

What are you waiting for

Hå håååå, long time, no see.
Jeg er så dårlig til at blogge nu om dage.

Ferien startede i fredags, og jeg har virkelig nydt den. Sovet længe næsten hver dag, dét er livet! Været en masse ude i byen og kigge på tøj~ Lavet om på mit værelse (DENNE GANG ER DET SIDSTE GANG, I SWEAR!)

Jeg har virkelig været kæreste-kedelig og doven, men jeg trænger sådan til at være sammen med nogle af mine venner igen ;U; ! Plz, invite me next time.
Her på det sidste er jeg blevet rigtig gode veninder med pigerne fra arbejdet, så tog hjem til sødeste søde Helene efter arbejdet i mandags og spiste lækker aftensmad ♥
Bjarke var så ikke taget hjem alligevel, selvom det var dét, vi havde aftalt, så han havde stilt lys op på hele værelset og gjort sig lækker, så det var lidt synd, at jeg først kom hjem kl. halv 12 og ikke halv 9, som han troede.

I dag, tirsdag, var jeg på biblioteket og låne en masse ting, jeg elsker at rende rundt og finde bøger og film, jeg skal have med hjem.. GRATIS. o:!
Jeg har ikke fået læst Mænd der hader kvinder endnu, kun set the triology + jeg lånte 4 forskellige film bl.a af Monty Python, It's a wonderful life (kun fordi den har fået mega god rating på IMDB, 8,7), Jeg har elsket dig så længe og Rend mig i traditionerne, fordi jeg også er ved at læse bogen i dansk ~ Sikke dog en masse jeg fik udrettet i dag.

I morgen, onsdag, tager vi til København og shopper igennem, oh yeah, har jeg ventet længe på. Der er sat et par tusinde af. :D Om aftenen skal vi enten se Tangled, eller også tager jeg op til Helene og drikker.

Så alting er bare godt lige nu \^^/

1 kommentar:

  1. Ahahah, hvor er det synd for Bjarke, det i mandags - men også rigtig sjovt XD

    Alt med Monty Python er guld værd ;D

    SvarSlet