torsdag den 6. januar 2011

GHD, Toy Story 3 & Dior nailpolish

Jeg tog ned i den lokale Super Brugs og hentede min nye pakke med GHD glattejernet. Det er længe siden, at jeg har brugt så mange penge på én ting, haha :b

Man er selvfølgelig bange for at blive skuffet, for det sker jo nu og da, at tingene ikke er så gode som de lyder eller er så pæne i virkeligheden, som de er på billeder.


Jeg pakkede den op blev mødt af en kæmpe sortxguld-æske. Den var mega luxury.
Opbevaringæsken var meeeeeeeeeeeget større end jeg havde regnet med. O.O Alle tingene fra hele pakken kan ligge nede i den.




Den varmeresistente taske ligger nede i 'kisten' med selve glattejernet og klipsne i.


Hvis man åbner bunden er der et rum til hårtørren og manualerne.


Og sidst men ikke mindst; det lille spejl, som er så mega sødt, men som jeg nok aldrig kommer til at bruge, da det er 500 gange mindre end mit eget spejl. xD


Glattejernet var i så super kvalitet. Mit hår blev fuldstændig glat, tit bliver mit hår tørt at se på i forbindelse med glatning, men ikke med dette. Det bliver forresten også varmt på højt 10 sekunder, og det ligger godt i hænderne.
10/10. Recommend it.

Toy Story 3 var bare sååå sød, vi lå jo og så den i går.
Elsker de 2 første, så var bange for at den ville være lidt .. unødig den seneste her. En 3'er i serien er ofte lidt ...meeeeh. Men havde hørt så meget godt, den har været ude længe, så er lidt bagud D;
Men wow. Elskede den hele vejen igennem :')


Kunne heller ikke stå for denne Dior lak. Jeg ved den er lidt out of season, men savner virkelig de nuancer ;U; Jeg indrømmer at Khaki og Camel ikke just er mig, selvom de kan klæde en hel del folk. De to farver har bare domineret hele fucking efteråret :P Mine farver er bare mere sort og pastel. Så lidt let orange, guldshimmer, glans, sommer og varme.. Gimme.

Disse Karen Millen-sko overvejer jeg meget kraftigt at købe:
Foto af Charlotte1976 fra trendsales
What do you think?
*0*

8 kommentarer:

  1. Hold op det er bare nogen lækre ting <3

    SvarSlet
  2. Åååååh hvor er det fedt det glattejern + tilhørende ting og dimser! SÅ FLOT! :'D
    Dejligt at det fungerer så godt! <3

    igenigenigen: JEG EEEEELSKER KAREN MILLEN! Så må jo sige de sko du har fundet der er vildt søde!!
    Er så vild med alle deres ting xD
    Lad os lige gå på Karen Millen shopping sammen snart! :'D <3

    ps. dejligt at se du blogger så meget igen!! ^^

    SvarSlet
  3. MEEEEGA NICE GLATTEJERN! Din heldige .... en ! XD Vil virkelig også gerne have et GHD glattejern men kan aldrig finde pengene til at købe et >_<

    Neglelakken er helt vildt nice. Savner også de skrigene sommerfarver. Sommer come back please ~
    KØB DE SKO FFS ! DE ER JO SKØNNE SOM HELL!

    SvarSlet
  4. DET ER DA LIGE MEGET OM GLATTEJERNET VIRKER NÅR DET KOMMER I SÅDAN EN OVERDREVET SMUK INDPAKNING. Omg. Seriøst. Giv mig tasken dertil, tak ♥ *-*
    Men det er da også meget heldigt at glattejernet er godt, haha 8D

    Hvis du har pengene SÅ KØB DE SKO. Jeg synes bare at de skiger "Siiiiiiigne! Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiignøøøøøøøøøøøhhhh!!" :'3

    SvarSlet
  5. Overdejlige sko: DO IT, haha. Ah, glattejernet lyder så nice *-* tak for anmeldelsen. Elsker også din neglelak, jeg laver heller ikke andet for tiden end at kigge på sommerkjoler med blomsterprint og ting i nude/pastel farver.. suk, sommer kom hid XD

    SvarSlet
  6. Alle: Tak, jeg er også mega glad for det :'D

    Og skal jeg virkelig købe skoene? Det er en 600-700 kr, men kan virkelig se mig med dem XD

    Jeg glæder mig også mega meget til sommer ;U; .. !

    Keep commenting <3

    SvarSlet
  7. hvor meget kostede glattejernet?

    SvarSlet
  8. hold da op nogle fede ting du har fået der.. Det ser rigtig godt ud, og GHD er virkelig gode til det med at gøre noget ud af deres pakker..

    SvarSlet