tirsdag den 4. januar 2011

A new beginning

2011, godt og forsinket nytår til alle Jeg arbejede godt 46 timer i sidste uge, så orkede ikke det vildevildevilde til nytårsaften. Blev bare derhjemme med min kæreste og mine brødre [: ... vi spillede faktisk et strategi-spil der hed Shogun, så party var der ikke meget af xD

Julegaver




+ En lyskæde jeg lige skal have byttet. Men lyskæder er så hyggelige!
++ Fantastiske vinterstøvler fra Bianco, som jeg selv var ude at vælge.
+++ Lækker shampoo og et sødt billede af min nevø Joachim :')
++++ 2 troldekugler, et halstørklæde og en lille kogebog.

Jeg har også manglet tøj, så har bare købt en masse base. Toppe, cardigan, fede jeans. Blonde leggins. Taske.
I går tog jeg med Silluh ind på Strøget, og der fandt jeg også nice stuff ü


&

&
Fugleknager, en mini pung og en sød notesbog :3

Nu venter jeg bare mega spændt på at modtage mit glattejern !!! Jeg har bare hørt så meget godt om GHD, at det betaler sig at investere i så godt et glattejern, så nu kom jeg udover min nærighed og bestilte The Midnight Deluxe Collection.
Det kostede 1500, så jeg håber også at det er pengene værd @.@'..



Jeg har ondt i halsen, så Bjarke kommer i dag, så skal vi se Toy Story 3 og slappe af ;_; ♥

3 kommentarer:

  1. ej nogle dejlige gaver :)
    og godt at høre fra dig igen!

    SvarSlet
  2. Nice gaver! *-* Lyder til at du har haft et hyggeligt nytår.. jeg elsker selv brætspil XD
    Uh, de sko er vildt nice! Specielt støvlerne, total flotte med det blondehalløj <3 og wow, har godt hørt om det glattejern, håber det er godt! Du må endelig skrive en lille anmeldelse haha :D
    ps. har svaret på din kommentar på min egen blog, fordi jeg er en retard, haha :D

    SvarSlet
  3. Holy moley, du arbejder dig jo ihjel :( JEG GIDER SLET IKKE VIDE HVOR RIG DU BLIVER OVENPÅ SÅDAN EN UGE!

    Men kan godt forstå du bare ville have en stille og hyggelig aften ovenpå sådan en uge!

    Awwwh, små, tykke fugle. Så meget dig ;w;

    Ps kom gerne med et review af dit nye glattejern når det kommer~

    SvarSlet