fredag den 16. juli 2010

Wardrobe


Jeg føler bare, at jeg arbejder hele tiden! @,@ .. Jeg kan ikke tage med Bjarke og hans familie i sommerhus i denne uge, jeg må måske takke nej til fest, jeg kommer 3½ time for sent til min kusines 18-års fødselsdag i aften. Sry, er lidt neagtiv.
+ jeg har brugt alle mine penge for denne måned. Hvornår er det d. 1 ?! 2 uger.. Så skal jeg også bare forkæle mig selv, købe meget tøj. mere end jeg nogensinde har gjort før på én gang.
Ja, nogle af pengene skal spares op, selvfølgelig, men jeg fortjener fandme en ORDENTLIG shoppetur og en fantastisk aften for mig og Bjarke på vores halvårsdag. Enten Wagamama eller thai~

Shorts


High waist shorts


Grå ultra-korte shorts. Jeg er ligeglad med om de er forrevne eller ej, jeg mangler bare nogle grå shorts ^^


Korte, hvide shorts, knapperne er en super fin detalje [:

Shoes


Sko fra H&M's efterår/vinter-kollektion.
Jeg håber sådan, at de kommer i vores butik, for de er lige mig :3


Jewelries

Juicy Couture bracelet charms !

- Det er i hvertfald nogle af dem, jeg finder sødest n__n



Hende Belinda, som har boet hos os skal hente hendes vaskemaskine i dag, så vi står uden vaskemaskine til min far får købt en ny, fuck. Og jeg har en del kurve med vasketøj ... faktisk har jeg intet rent tøj.
Når jeg flytter for mig selv skal ingen ligepludselig kunne komme og hente min vaskemaskine. Jeg vil aldrig mere låne noget af folk, har jeg bestemt mig for. Ikke penge, ikke ting, ingenting. Alt skal være mit eget, som jeg selv har arbejdet for.
Jeg har fandme arbejdet hårdt for de penge, jeg tjener nu.
De skal ikke gå til alle de åndssvage ting, jeg har taget forgivet. Ikke til illustreret videnskab rykkere, dsb-bøder, fuck nej.

1 kommentar:

  1. Ej hvor surt at du går glip af så meget.. Jeg håber du holder hovedet over vandet!

    - Jeg elsker din stil kvinde! Virkelig, charm og de høje shorts er så fantastiske!

    SvarSlet