torsdag den 8. juli 2010

After (the) party

Jeg skal på arbejde om 2 timer, og jeg magter det virkelig bare ikke ! heldigvis er det den korteste vagt, jeg har haft indtil videre (4 timer). Burde være til at overleve.
Vi festede jo hos Sam i går, og det var en meeeeega nice fest. Alle var glade, ingen drama, god musik, jeg blev vældig fuld og det er så skønt at have de mennesker omkring sig, som man har det godt med. Som i gamle dage. I really miss people.
Jeg føler mig virkelig ikke tilpas herude i Herlufmagle, jeg glæder mig sådan til at flytte til København næste sommer! Jeg kan kun klare det herude, fordi jeg har: Mit eget kæmpe værelse, bil, Bjarke, min familie tæt på, god skole og et job. Jaja, kun og kun. Men seriøst, jeg har virkelig INGEN venner herude. Ingen. Hvis jeg ikke boede så "tæt" (13 km) på Bjarke, så ville jeg dø af ensomhed. Der sker aldrig noget herude, men den er trods alt meget godt lige nu, hvor jeg tjener penge og gør min HF færdig.
Det var også rigtig rart, at folk for en gangs skyld mødte min kæreste, når vi trods alt har været sammen i næsten et halvt år (:



I går tog mig og Bjarke jo ind til Strøget, og vi hyggede os enormt meget ♥ Vi skulle bare ikke have taget toget, for der var for proppet til, at vi ikke kunne sidde ned, så vi skulle stå op ude i midtergangen + vi sparede ingen penge, tværtimod. Haha. Det er bare dét dér med parkeringspladser osv. Men næste gang, så parkerer jeg enten hjemme hos Silluh, eller sover ved festen, og venter til jeg bliver ædru dagen efter :b

Så tog vi på Wagamama og spiste

Chicken katsu curry

Jeg elsker, at salaten er så frisk, kyllingen er så sprød, sovsen er så smagfuld og risene er så sticky.

&

Ebi Katsu, som sidedish (første gang jeg prøver det)

Oishiiiii desu ♥

- Han var heldigvis også hel vild med maden derinde, så vi skal derind igen meget snart, og prøve nogle af deres andre retter. n_n. Hvad er jeres favoritter?

Så tog vi ind i Kongens Have og lå i græsset, efterfulgt af Netto, så vi kunne købe billigt alkogol og derefter til Svanemøllen og feeeestede!
Silluh lagde heldigvis seng til hjemme hos hende :]

Det har vendt sig i maven hele dagen og jeg har kastet op, fordi min mave er så dum og sart - men nu er jeg edermame sulten!! specielt af at kigge på madblogs og alt muligt, jesus christ, Signe, lad nu vær!

God dag til jer alle sammen

4 kommentarer:

  1. fiin blog ^^, og ja vi skal på wagamama igen :'3!

    SvarSlet
  2. Ved ikke om jeg nogensinde har spist på Wagamama.. lol. Jeg er sådan en dårlig japan-ting..interesseret..ting.
    Men det lyder lækkert ^^ håber du havde en god fest! Og kom dig over den sarte mave ja <3

    SvarSlet
  3. uh jeg har aldrig været på wagamama :)
    jeg er ikke så meget til friture mad og sådan, men godt I hyggede jer! :D

    SvarSlet
  4. Det sux at bo på landet >:( Men du skal kun holde det ud et år endnu :D Mon ikke du får råd til at rejse en masse rundt med dit nye job?

    SvarSlet