fredag den 23. juli 2010

Dejligt med sommerferie! :3
Nu har jeg lige haft travlt de sidste dage, pga. arbejdet + mandag aften, tirsdag, onsdag, torsdag morgen var jeg i sommerhus med Bjarke og hans familie i Vejby Strand, som ligger heeeeeeelt oppe i nordsjælland. 130 km, man. xD Men det var mest på motorvej, og jeg kan godt lide at køre på motorvej... så det går!
Min timing var ubevidst, men perfekt, for vejret var så skønt, og vi var ikke mange 100 m fra stranden, så man kunne gå derned på 5 min - og det blev også udnyttet :b
Bade hele tiden, sove, spise god mad, slappe af. Mmm, det er livet.

Nu har jeg så taget en vagt i morgen, crycry, men det skal bare overståes, og så kommer Bjarke hjem til mig, vi laver NACHOS♥ og hygger. Glæder mig så meget til at se ham.



På torsdag/fredag kommer der penge! Gudsketakoglov -______-!!~
Noget af det første, jeg skal have, er Sex & The City boxen! Og så kommer Jeanet og holder marathon med mig (:! Fantastisk.



Den sang er så fed!

Til sidst vil jeg slutte af med poste nogle af mine yndlings-outfits fra lookbook.nu









Godnat.

3 kommentarer:

  1. Sagt det før.. Siger det igen. Kvinde, du har fantastisk smag!

    SvarSlet
  2. Folk er så innovative på lookbook - det er fantastisk!

    SvarSlet
  3. Ej, lyder super hyggeligt! Og stranden+vandet ser mega lækkert ud *A*

    SvarSlet