søndag den 25. juli 2010

pip.

Jeg har hygget mig med Bjarke de sidste dage - det var specielt lækkert at sove længe i dag *0* .. love him so much.
Cookie dough, friske ærter, kakao, pommes frites, kviknudler, koldskål... jajajajaja! massage, Gok's fashion fix + i dag har vi siddet og gamet Super Mario 64 x3

Vi skiftedes til at få en powerstar hver, så fik vi 33, så gad vi ikke mere for i dag XD

På onsdag tager vi i Bonbonland !! haha. Det glæder jeg mig faktisk til. Jeg nåede aldrig at prøve Svend Svingarm; den nye høje forlystelse. Vi brugte alt for mange timer på at stå i kø, og der var alt for varmt og for proppet. Så jeg håber, at det bliver bedre på onsdag :3
Jeg føler mig så fattig lige nu, jeg har knap nok råd til benzin.. -0- .. Jeg ved godt, at jeg har sagt det en del gange, men jeg glæder mig sådan til lønningsdag.. er det ikke på torsdag/fredag? it muuuust be.

I morgen skal jeg tidligt op og på arbejde i 10 timer x_x . . . . .

1 kommentar:

  1. årh jeg glæder mig nok også bare en masse til pengedag !!!
    Men det er vist først på mandag :( fredag eller mandag.

    Håber I får en god dag i Bonbonland ! <3

    SvarSlet