torsdag den 1. juli 2010

This is nice

I've slept sooo much and I'm still fcking tired @_@.. wtf? I need a rhythm!~ Right now I'm just chilling with Sex&The City (Have to buy the box soon) and some juice n__n!
I got my SU-money today, but I need to pay the car insurance, soooo .__. I dunno if I can use them .. !! arrrgh.

The last times I've droven Bjarke to driver license theory he has bought a biiiig vanilla milkshake from a candystore called SweetS. You gotta love it


(Tomorrow); 1. July: 3 PM, First day in H&M ! So nervous, yet excited! I think it's the best job I could possibly get. The leaders at the place seemed sooo sweet and understanding. :3

She's soooow pretty! i miss my pastel hair nao. sniff D:



4 kommentarer:

  1. yeah would be good with some rhythm in when to sleep^^ , couldnt sleep last night T_T

    - And you will do just fine with that job (:!

    SvarSlet
  2. jeg kan slet ikke huske du har haft pastel hår haha :D

    og uh spændende med jobbet! Woop woop!

    og det med penge er bare nederen!
    Jeg sidder også og tænker over hvor mange af mine penge jeg kan bruge nu, jeg skal til tandlæge og andet sjovt i den her måned :(

    SvarSlet
  3. This is very nice indeed!

    - Er totalt jaloux over din milkshake xD og hun er jo bedårende!

    Du er ikke den eneste der sidder i pengeproblemer. But hang in there!

    SvarSlet
  4. Okay, jeg synes hun ser lidt retarderet ud på det sidste billede XD det er nok bare munden. Men hun er skide nuttet, ja!
    Håber du får en god første arbejdsdag! <3

    Btw, jeg taggede dig lige i en blogleg, hvis du har lyst :3 ingen tvang haha XD

    SvarSlet