mandag den 28. juni 2010

Damn hot

En lille pause fra den konstante blogging, Bjarke har været her i et par dage, så jeg har ikke været nørd og asocial med computeren i længere tid ad gangen XD
Fredag lavede vi: Kyllingefillet i kokos-karry sauce.
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifts-service/ugemadplan/visopskrift_ugemadplan.php?id=123&personer=6#
OMG, hvor var det godt! må prøves, hvis man kan lide den slags mad ^^

Men ja, jeg vil også gerne have lov at brokke mig lidt .__.'
I meeeeget lang tid har jeg bare ikke modtaget NOGEN sms'er eller noget fra andre end min kæreste og min familie.. det føles lidt ensomt.. men wtf, what to do. (´.`); .. det bliver måske bedre......


I går var vi på stranden i Karrebæksminde, og det var bare såååå skønt.
Der var fyldt med mennesker, vandet var skønt, når man først havde vænnet sig til det og ja, couldn't be better~

- ...Vi glemte bare vores penge, og vi havde sådan lyst til is.. DET GØR VI ¤ALDRIG¤ IGEN.!
Det er bare så skønt at kunne rende rundt i intet tøj næsten, mærke solen på kroppen og lade timerne gå Jeg håber på at få lidt farve snart! yes.
Vi skal jo som sagt også derned i morgen of fejre 5-månederes-dag, men det har jeg jo sagt n__n med jordbær, vaniliecreme og andet lækkert!
Folk må virkelig også hygge sig på Roskilde med det vejr?!


Min fødselsdag er også på næste fredag \^0^/ Jeg håber sådan at den bliver god. Både på selve dagen og dagen efter, hvor den bliver holdt for familien udenfor. Grillfest-agtigt. ~ dejlige mennesker omkring mig og gode gaver ville heller ikke være helt i vejen. (;

3 kommentarer:

  1. Jeg er ked af at høre du føler dig meget alene! Føj for noget ged..

    - Stranden lyder skøn! og det er virkelig forfærdeligt at have lyst til et og andet også ikke kunne få det!

    SvarSlet
  2. Iih jeg vil også på stranden. Og omg jeg ELSKER sådan noget kylling i kokossauce *-* hvor yummy mand <3 Og tillykke med 5månedersdagen! Hav en super dag!

    SvarSlet
  3. tillykke med 5-månedersdag og fødselsdag! :D
    ja okay, det er lidt tidligt at sige det men.. ja!

    SvarSlet