torsdag den 24. juni 2010

Evening thoughts

The Voice Tv

(fra http://fuckyeahjapanfashion.tumblr.com)
Hendes negle er så søde, så jeg kunne ikke lade være med at lade mig inspirere mig n__n'
- kunstigt aftenlys er noget crap.... -


Glæder mig sådan til Bjarke kommer i morgen n_n
Som sagt skal vi bage mega awesome kanelsnegle ★!
- derudover skal vi se de sidste to film, vi har lånt i Blockbuster - G Y S E R F I L M. 13 ghosts og hjemsøgt.
.....
Men vi skal også se Oliver og Co. , hahaha

Bjarke har aldrig set den, og det skal man altså! den er sådan en klassiker ;o;.

Jeg elsker, at han er sådan en kæreste, der siger at jeg er smuk, selvom jeg lige er vågnet.
At jeg kan rende rundt i en stor tshirt uden at have glattet mit hår.
At vi ikke behøver laver noget, men stadig hygger os og har det dejligt ♥

På vores 5måneders dag - på tirsdag - skal vi på stranden og have en picnickurv med ^0^~ lækkkert.

Nogle gange tænker jeg, at jeg er for selvkritisk. Hm.

3 kommentarer:

  1. Det er så dejligt at høre jeres forhold er så godt - I lyder stadig som nyforelskede ^-^

    + Super cute negle!

    SvarSlet
  2. aw hvor er det nogle søde negle! ^_^
    - tidligt tillykke med på tirsdag! :D
    bjarke lyder som en rigtig god kæreste, er rigtig glad for at I har fundet hinanden! n__n

    -TAGHAMMEDDENNIENDE!! : D

    SvarSlet
  3. HAR HAN ALDRIG SET DEN OMG det er godt at han får den set nu så!
    Og ja, du er virkelig for selvkritisk! Men jeg kender det godt også. Der gik virkelig lang tid, før jeg kunne holde ud at Michael så mig uden makeup, uden helt glatte ben, etc hahaa XD Så er man lidt overfladisk.. Men som du også beskriver, er det SUPER rart at have en der elsker én og synes man er smuk, selvom man ikke har makeup på, krøllet hår og whatever. Det betyder meget <3 Det er godt at I har sådan et godt forhold!

    SvarSlet