søndag den 4. juli 2010

The sun


Denne blogleg går grundlæggende bare ud på at indsætte en sol i et indlæg, hvor man også svarer på nedstående spørgsmål samt tagger 4 andre bloggere.

Nævn 3 ting, som du især godt kan lide ved sommer:
Man skal ikke tænke på overtøj
Jeg bliver i bedre humør
Det er ikke mørkt særlig mange timer i døgnet

Nævn 3 ting, som kan være træls ved sommer:
Man sveder meget -.-
Solbrændthed
Kogende hede i bilen, så man brænder sig på sædet og rattet....

Hvad kan du bedst lide at lave, når det er godt vejr:
Hygge, være udendørs, gå ture, feste, klæde mig i meget lidt tøj, tage til stranden, spise is, sole mig, tage ud at shoppe, sejle i båd, skovtur/picnic in general. [:

Yndlingsblomst:
No idea, elegante blomster.

Yndlingsfarve:
Jeg elsker bare pastel-farver! Ö

Yndlingssommerret:
Alt grill, salater, mmm.

3 yndlingsissmage:
Chokolade, Daim, Pistacie.

Hvor går drømmerejsen hen?
Ingen specifik, jeg elsker bare storbyer!
New York, Paris, Tokyo, Rom, Beijing.
I wanna!

Bedste sommerferie rejse:
Diverse til jrock-koncerter i Europa med mine venner :'D

Badetøj:
En monokini, jeg egentlig ikke bryder mig om mere ^^'

Sommerferieplaner for 2010:
- Tjene en heeeel masse penge - har desværre ikke ferie fra arbejdet D; -. (kommer til at tjene over 20.000 denne sommerferie! yes mayn)
Fødselsdag på fredag, random fester, halvårs-dag med min kæreste, slappe af inden skolen begynder igen Ü

Jeg tagger:
Ane
Anna
Sascha
Bjarke

1 kommentar: