torsdag den 24. juni 2010

the joy

... Natmad + Sex & The City, jatak :'D

De sidste dage har jeg bare hygget herhjemme Bjarke var i lidt dårligt humør efter en dum eksamen, så jeg muntrede ham op med jordbær , pistacienødder og massage, som han elsker ^__^ .. jeg kan bedst lide at se ham smile :i
Vi har lejet film i Blockbuster (what a suprise) og de sidste dage har bare været skønne! Glæder mig til han kommer igen i overmorgen!
(De film, vi har lånt denne gang er bare gode!
- 17 again = overraskende god .. selvom det er Zac Efron :P
- G-Force = Marsvin.. men den er sjov!
- The Wrestler = Tankevækkende, dyb og sørgelig. Kan anbefales!)

I dag er det jo SANKT HANS, så min søster og hendes kæreste inviterede os til Karrebæksminde i deres båd, hvor vi stod af og så bålet, spiste maaaaassseeeer af is ..

Tak daddy ♥ ♥ ♥
Båden kunne køre super hurtigt, og den red på bølgerne, så det var super dejligt og sjovt.
Jeg glæder mig til vandet bliver lidt varmere, så putter de baderingen efter, og så kan man holde fast i den bag båden, mens båden bare speeder afsted. haha ;D

Fredag synes jeg, at vi skal bage kanelsnegle *______* Det har jeg ikke lavet i mange år, så det får jeg helt lyst til ^-^ skal bare lige finde en god opskrift!
En dag... en dag, der vil jeg også lære, at bage donuts XD...
Sorry.. Jeg er bare blevet super glad for at bage og lave mad siden jeg fik ferie :'3 Fritid gør noget ved én. Uden skole har man ligesom noget mere overskud.

De sidste dage har jeg ellers fået: Fjernsyn på mit værelse og en GPS (TOMTOM XL) af min far. Min stedsans er FORFÆRDELIG, så det er godt, at jeg nu kan få hjælp til at finde rundt ^^!


Nå jeg vil snart sove eller bare ligge og se lidt tv. Godnat verden ^^~~

3 kommentarer:

  1. aww det var også super dejligt du muntrede mig op skat :D! gik fra kulkælderen til skyhigh happy ^^ <3

    SvarSlet
  2. ej hvor lyder det hele hyggeligt :D !
    godt at høre at du har det godt!

    SvarSlet
  3. AWWW, du er den sødeste kæreste, like ever! Du forkæler jo drengen alt for meget ;D

    Eeeej, hvor fancy at din søster har en båd! Du er så lucky at have så mange sjove mennesker i dit liv :D

    OG DET ER GODT FOR KROP OG SJÆL AT BAGE! Keep it up!

    SvarSlet