torsdag den 17. juni 2010

Early days

... Exams are D.O.N.E
Hvor føles det bare godt, at jeg har klaret mig så dårlig igennem året, haft vildt mange huller, ingen motivation, at jeg har ville stoppe, flygte, løbe væk fra det hele, gemme mig, bare sætte mig hen i et hjørne med hænderne for ørerne og skrige, til det hele bare forsvandt. Men jeg klarede det igennem den sidste måned, alt løste sig, og jeg fik:
10 i billedkunst
12 i naturfag
Jeg var lige ved ikke at møde op, fordi jeg tænkte, at jeg sikkert ikke ville bestå nogen af fagene, absolut ikke, jeg har jo knap nok været der.
- Men min hjerne har virkelig vist, at den er værd at stole på.
Faktisk er det meget sjovt... for jeg snakkede med min far her i dag om min barndom osv, hvor han fortalte, at dengang jeg blev født, der frygtede lægerne, at jeg havde fået hjerneskade; da navlestrengen var viklet rundt om halsen på mig.
De første år af mit liv var jeg meget "mig selv", ikke særlig kontaktsøgende, opmærksomhedskrævende eller social.. Jeg sad bare mest alene og legede med dukker eller nysgerrigt observerede et eller andet. At jeg virkede en smule autistisk - og det tror jeg bestemt har fulgt mig gennem årene.
Jeg er meget for mig, og hvis jeg sætter mig for noget, så kan jeg alting. Og det er ikke for at virke selvglad - det kan jeg bare af en eller anden grund. Jeg finder altid en indgangsvinkel, selvom det selvfølgelig kan tage noget tid. Det er ikke nødvendigvis med det samme, at alt bare makes perfect sense for mig :b
Min hukommelse er meget kompliceret, og jeg husker enormt godt. Jeg vil selv beskrive den som fotografisk. Normalt skal jeg bare se tingene 1 gang, så sidder det der bare.. For jeg tager et billede af "siden" f.eks. , hvis det nu er en tekst. Efter det billede er taget, så læser jeg det bare inde i mit hoved.

Endelig er det begyndt at gå godt.
Jeg har den sødeste kæreste i verden, bedste far, et kæmpe luksus værelse, pæne karakterer, planlagt fremtidigt studie, lige fået job, kørekort + bil, ved at få min gæld helt betalt, alt organiseret på mit værelse, jeg ordner madplaner + budget, jeg har snart fødselsdag og jeg har liiige fået ferie, så sommeren er bare helt klar til mig nu ^0^/ wei!
Har ferie nu til d.23.august. awsum. Og jeg skal være så seriøs næste år, at jeg får flotte karakterer igen... og... karakterpenge af min far... haha ej.

Awww.. btw.. Jeg har dog desværre måtte opgive at gå til japansk, da mine arbejdstider kommer til at dominere den dag - og lige nu er det vigtigst at få tjent en masse penge og få sparet op til de dårlige tider (: Så må jeg genoptage Japansk B næste år. That's life n___n (Hvor meget sparer man egentlig op om måneden) ]:?!

- I morgen kommer Bjarke bare og hygger med mig, så fredag skal jeg jo fejre at skolen er slut med min klasse. grill og druk, yessir. så kan jeg endelig også lære dem lidt bedre at kende... måske er det på tide ^^' (Y)

4 kommentarer:

  1. Du er så klog, det burde forbydes. Giv mig lidt af dit talent, tak!
    Og igen, tillykke med de top nice karakterer :D Sådan skal det også være næste år, yes!

    Jeg er simpelthen så glad for din vegne, med dit liv pt ;_; Alt den godhed og glæde har du altså også bare fortjent <3

    Hvis du er god lægger du mindst 1000 kr. til side hver måned, på en budget konto som du ikke rører :D

    SvarSlet
  2. jeg smider 1000 kr. over på en konto for sig selv hver måned til opsparing og uforudsete regninger og sådan. det virker VIRKELIG godt hvis man kan holde det!

    og hvor lyder det hele bare fedt ! :D
    det lyder til du virkelig har en lys fremtid!
    bliv ved at se positivt på livet Signøh, så ender du med søde smile rynker! <3
    (og fotografisk hukommelse lyder til at være fedt i de fleste tilfælde :D)

    SvarSlet
  3. Ah, tillykke med de fede karakterer <3 Jeg har også fået to 10taller i fag, jeg virkelig har frygtet og ikke vidst noget om, nærmest.
    Det er godt at tro på sig selv :)
    Aww dit liv lyder bare til at være på toppen pt. <3

    SvarSlet
  4. super flot skat :D <3 elsker at læse dine blogs :3 <3

    SvarSlet