søndag den 21. marts 2010

Doven + mad

I dag er jeg RØV doven O_O .. kan virkelig ikke tage mig sammen til noget som helst u___u har bare kigget rundt, og fundet alle de der ting, som er min tidligere entry, søgte diverse jobs og set Final Destination 1+2.
Jeg har virkelig bare slappet af denne weekend :3 Bjarke kom med hjem efter skole, i går var vi til 25-års fødselsdag hos min brors kæreste, Louise. God god god mad *______* .. my my my. forret, hovedret, is til dessert, marengs-lagkage, chokoladefad. Jeg fik helt ondt i maven af alt det :b
- Tirsdag skal jeg være sammen med Bjarke
og.. fredag kommer der penge? o.o' .. eller? er det virkelig først næste torsdag? D:! Jeg er lidt i tvivl.
- I påsken har jeg også et par skønne planer :'D Bl.a at være sammen med Ida, Silluh, muligvis også Lotus og der kommer sikkert også flere hen ad vejen ^-^ Iiiiih det glæder jeg mig til n.n


Ingen kommentarer:

Send en kommentar