søndag den 21. marts 2010

Items

$$$$$Nu har jeg ydeligere søgt job på Statoil, i BonBonLand, H&M, Fakta osvosv, så jeg håber snart på, at jeg får en eller anden form for tilbagevendelse snart!!! I denne måned har jeg virkelig følt hvor kedeligt og anstreng det er, at være fattig . Jeg har sådan lyst til at købe film, tøj, smykker, lingeri, sko, møbler, bøger, bil, spise ud og rejse o.o .. Men det kan jeg ikke for min SU alene. T___T Men jeg fandt nogle af de ting frem, som jeg kigger på næsten hver dag og vil have (.__.')















Alt, men specielt kjolen i dette sæt!! ♥♥




(adder hele tiden nye ting) n_n

2 kommentarer:

  1. Agghhhh hvor er det nogen ALT for nice ting Signe! *A*
    Håber du snart får råd til det hele! :3 Held og lykke med jobjagten! n__n
    .. shiet de sidste par sko er bare alt for lækre! ;A; <3 *dør i savl*

    SvarSlet
  2. Tak søde Ane :3
    Jeg er også helt forelsket i mange af tingene, og de sidste sko er så fancy *W*

    SvarSlet