mandag den 22. marts 2010

Chill mandag morgen n_n

Music ♪ alt det fra Ane's nye indlæg xD Tak for alt det nice kpop ^w^

Hvor er det bare skønt at internettet virker igen på mit værelse!
Det er lyst og varmere udenfor
Der går SU ind lige om hjørnet▽(・o・)▽
FERIE PÅ FREDAG !!!! ^^!


Køreprøve d. 14 April, hvis I ikke vidste det ö .. Jeg håber sådan på at bestå
- Nerver.. neeerver..

Jeg rendte også rundt på skolen her den anden dag, så faldt jeg over en folder fra STUDIESKOLEN, hvor de tilbyder alverdens fremmedsprog. Holdene startede dog i februar, men når de starter op på nye hold her til sommer (højst sandsynligt efter sommerferien), så vil jeg gerne starte på japansk og kinesisk. n__n
- Jeg havde godt nok lagt det lidt på hylden, og besluttet mig for, at jeg skulle glemme det lidt imens jeg er på HF, og koncentrere mig om den i stedet - men jeg savner det så meget, så nu må det være :'D Så søger jeg nok også arbejde derinde, så kan det helt sikkert betale sig med et pendlerkort. ^^~

I dag går jeg også ned og bestiller en tid hos frisøren til d. 30. april, det er en lille måned. :3 Jeg skal i hvert fald have klippet spidser, og så er jeg mega træt af mit pandehår @.@.

Oh klokken bliver snart så mange, at jeg skal ned til bussen, hyg jer alle sammen ♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Uhh, jeg håber din køreprøve foreløber uden nogle komplikationer.
    En pige i min klasse var til køreprøve i sidste uge, så der hang der også nerver udenpå tøjet, hihi~

    Hvis du mener du kan overkomme at studere flere sprog, so gør det!! Det er jo lige dig :3

    SvarSlet
  2. Ja det tror jeg pokker, jeg kan slet ikke forestille mig hvordan jeg har det dagen før ^^'..

    Det kan jeg højst sandsynligt godt til den tid :3 Præcis, I love it! <3

    SvarSlet