mandag den 1. marts 2010

Blaaaaaaah

Endnu en uge @.@~
- Skal have styr på min skole og mit kørekort. snork.

Bjarkes gave til mig på vores månedsdag var en Troldekugle..♥ (;
Først købte han den lille fed fugl/"Spurv", som de så fint kalder den, som jeg allerede har i mit armbånd o: .. Så vi gik ned og fik den byttet til "Den Grimme Ælling" O(^0^')o

Udover det havde vi en rigtig hyggelig weekend :'D Selvom vi har været mega usunde, og jeg har genfundet min kærlighed for choko raisins. Min storebror og lillebror havde lejet 5 blurayfilm.
Vi så 2, og jeg var så træt i hovedet efter natarbejde, at jeg lå og sov under begge xD.. Flot.
Men det var Push og The Mist, hvor jeg kun nåede at se små klip af begge. Dagen efter fik jeg overtalt Bjarke til at se Push igen, og den er rigtig, rigtig god ^.^~!

Og skulle lige give det en chance, fordi folk snakker konstant om det.. Paradise Hotel; fuck hvor er det intetsigende T.T hader det, det er en stor joke. Stedet er enormt pænt, total luxury. Det er bare til grin, at det er sådan nogle retards, der render rundt der og laver et useriøst tv-program.
Ugen:
Mandag: Så har jeg fri om 15 min, så skal jeg i lektiecafé med Thomas og få lavet mine matematikafleveringer (er så meget bagud), og så skal jeg i Næstved Storcenter og købe lidt tøj (mangler) med Sebastian ^-^
Tirsdag: Skole til 16, og så hjem til Bjarke
Torsdag: Alice in Wonderland ^w^ Glæder mig til at se den :i!

Så vil smutte nu, take care, børnlille ^-^

3 kommentarer:

  1. Alice in Wonderland! Den skal jeg også snart se : D

    SvarSlet
  2. Awwh, det lyder bare super hyggeligt~

    Og Paradise er jo netop sjovt fordi de er så dumme <33 Dog ser jeg også kun genudsendelserne engang imellem, gider ikke bruge min aften på den slags XD

    Ps kan du komme forbi hovedbanen fredag eftermiddag? Så kan du få din jakke ü

    SvarSlet
  3. Omg envy over at du skal se Alice i Eventyrland ;-; jeg må lige tage mig sammen og bestille billetter..

    SvarSlet