torsdag den 25. februar 2010

Waiting.. bliv nu i morgen!

Jeg tror, jeg mener, jeg føler.. at jeg snart bliver rask :3 jaaaaaaaa!!! Så har det også varet en uge; meget uacceptabelt; jeg plejer at komme mig ovenpå en forkølelse MEGET hurtigere.. En alt for lang uge med for lidt overskud og for meget stoppet næse, dårlig søvn og te-drikning =w= ..
Nu har brugt hele dagen på at samle den fucking rumdeler ò.Ó!! waaaah~ det tog næsten 3 timer, fordi jeg gjorde det by myself - den er bare provokerende!
Men er også lidt stolt og selvstændig efter dét :'D haha.

Et skridt videre på at fulende mit værelse, nu mangler jeg:
- En fladskærm, surround.
- Spot omkring mit store spejl.
- Bredt skrivebord + kontorstol.
- Hylder, plakater og billeder på væggene.
- Gardiner og vindueskarme.
- At male stellet til min seng.
- Lysekrone i loftet og på væggene.
Det lyder af meget, men tager det én af gangen ^___^.

Nu kommer der penge ind i her i morgen , hvor Bjarke og jeg har månedsdag også ^0^ Så kommer han fredag-søndag~ n.n Synd jeg skal på arbejde fredag 23-05, så håber jeg, at han bare sover, og ikke keder sig for meget alene hjemme på mit værelse ^^;;..
Efter skole i morgen tager vi nok på Café Vivaldi (nomnomnomnom ELSKER DET STED *Q*) og så lige i byen og køber ind til weekenden
På min indkøbsliste står:

S E N G E T Ø J.
sort-hvid...

..stribet

eller ..prikket

.. Hvad synes I?♥ Kan ikke bestemme mig helt, de er begge søde :/ ..

~ Har næsten brugt min mascara op, så vil prøve den nye lash extension fra MaxFactor :3 Intropris i matas til 130 kr ^-^


~ Elefanttyggegummi til mine plakater n__n
~ Billedrammer
~ Hårfarve til udgroningerne, kan ikke kolde dem ud længere xD
~ Nogle ny sko af en art. De eneste jeg bruger er der maling på ._.

+++++ Jeg vil kigge efter noget tøj :D Det har jeg ikke købt noget af længe!


Jeg glæder mig til ♥jordbærsæsonen .... OMG. skal spise så mange jordbær, at jeg får ondt i maven.
Nå!
Nu er jeg sulten og skal lave biologirapport færdig til i morgen (jesus..), smutter, hyg jer ^w^

3 kommentarer:

  1. Jeg har et godt øje til det prikkede sengetøjssæt ^^/

    SvarSlet
  2. Handy-Signe er handy! ♥

    Lysekroner..hvor bliver dit værelse helt sikkert bare vildt flot! Glæder mig til at se det ;_;

    DET STRIBEDE OMG. HVOR KAN MAN FÅ DET? I MUST HAAAAAAAAAAAAAAVE!!!!!1

    Og tillykke med månedsdagen!!

    SvarSlet
  3. Jeg valgte også det prikkede... i denne omgang XD <3

    Sascha: I noget så normalt som jysk :D troede kun at de havde grimt, kedeligt og alt for normalt sengetøj indtil jeg var inde på deres hjemmeside for nogle dage siden :3

    Jeg har en svaghed for lysekroner :i

    Og tak søde Sovs <3

    SvarSlet