tirsdag den 23. februar 2010

Sygedag

Har taget en dag, hvor jeg bliver hjemme fra skole, fordi jeg var været syg siden fredag, og det er bare som om det ikke bliver bedre, når jeg stresser ud i kulden, står i sneen og venter på forsinkede busser, sidder i klasselokalet, hvor der er åbent vindue og træk, løber frem og tilbage i timerne for at pudse næse, ikke får noget tid til at slappe af D:.
VILLE BARE KOMME FREM TIL, AT DET ER EN VELFORTJENT SYGEDAG :b.
Så kan jeg få lavet alle mine rapporter til de næste dage - og få cleanet lidt. Her ligner jo lort.
Mine læber gør ondt, min næse gør ondt og min hals er hæs ... JAAAA!!! -__-
Anyways....... Så var Bjarke her i går, hvor vi lavede pandekager og tog med mine 3 andre søskende + min far på kinesisk restaurant; det var lækkert, selvom jeg GODT NOK følte mig en anelse usexet.. okay MEGET. For meget. Men hyggeligt og elsker at spise ud ^___^

Jeg tjekker ca. 10 gange om dagen, om man kan bestille billetter til ALICE IN WONDERLAND, for jeg gik glip af forpremieren, fordi jeg ikke var opmærksom i et par dage - Det må bare ikke ske igen D:! Glæder mig sådan til den ♥


- Love and hugs from Signe n__n

2 kommentarer:

  1. Bliv rask igen, søde Signe ♥
    Men det er dejligt at vide at din kæreste passer på dig ^-^

    SvarSlet
  2. Ah velfortjent sygedag, ja :D

    Og jeg glæder mig virkelig også til Alice!!!
    Godt at Bjarke er sød!

    SvarSlet