søndag den 21. februar 2010

.. Det er en af de dage, hvor man bare kan blive ved med at spise, men aldrig bliver mæt ^^' Lige nu er jeg faktisk også sulten, og jeg tviler STÆRKT på at vi får aftensmad.
Jeg har haft mine lektier liggende foran mig i adskillige timer, sådan uden rigtig at være kommet videre. Gud hvor jeg ikke gider i skole i morgen TwT.
èn god ting er da, at vi skal ud og spise om aftenen -> Hvis min far når hjem fra Jylland.
Jeg må indrømme, at jeg i dette øjeblik er i utrolig dårligt humør ...
Bliver nok bedre snart n_n' ..

1 kommentar:

  1. Siiigne! Are you okay? ö - eller er det en af de super nederen gange hvor man bare bliver i dårligt humør uden grund? òó
    Håber du bliver glad igen snart, hvis du ikke allerede er det! n__n <3
    - og en af de dage hvor man bare kan blive ved med at spise .. det er har jeg hver dag lol :x

    SvarSlet