lørdag den 20. februar 2010

Vinterferie ♥

Jeg har virkelig virkelig virkelig(ja med fed og understregning) nydt min ferie. I fulde drag
Fredag tog Bjarke hjem til min mormor efter skole, hvor vi drak varm kakao, snakkede og han fik sine gaver; Hugo Boss Energise parfume, en æske med små, fyldte chokoladehjerter [som jeg kom til at spise et par stykker af i skolen, umNOM, hvor smager de goooooodt *0* ...] og en kage, jeg havde bagt :3 .. Seeelvoooom jeg ikke har bagt i .. et helt år eller sådan noget, har nada tålmodighed =w=' Så perfekt blev den ikke u_u.
Men ja, nu kan han blive tyk og dufte godt :b Haha. Hver til sit, jeg tog på arbejde og havde den mest stressede, syge arbejdsdag nogensinde - UTROLIGT JEG STADIG LEVER. Det var så kaotisk. Vinterferiestart + fastelavn = mange mennesker i byen ~ vidste I det ö? fare fare rundt i mange timer, dumme fulde folk, der lægger an på én -> og så hjem i SENG zzZ. Powernappe 07:30-10:50, så op og pakke til LALANDIA!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥ ..
Bjarke kommer nogle timer efter, jeg kommer ned og åbner døren og AWWWW guess what - han har en buket lyserøde blomster med . nuuh :i

Jeg glemte helt at tage billeder dernede, fordi vi hyggede os så meget :'D Det beskriver nok vores tur meget godt at sige.. sjove rutchebaner, udendørs jacuzzi, sauna, dampbad, bølgebassin, boblebade, pommesfritter, soft ice med tuttifrutti krymmel, familie, søde kæreste, hånd-i-hånd. Der gik kortere tid end jeg havde forventet til man var ligeglad med sin mangel på makeup, bølgede hår og tøj, man hurtigt var hoppet i :]. Vi legede bare hele tiden, svømmede rundt, slappede af, så våde og alt for naturlige ud.. xD og grinte ^0^ .. Søndag aften spillede vi EGO og gik helt grasat med chips (honning og sennep, OhMyFuckingGod nom), chokolade, cookies osvosvosv. super super hyggeligt! Mandag sov vi også på vej hjem i bilen, fordi vi var så udmattede, hehehe :bbb .. bortset fra chaufføren, puuuh. @,@
Vi kom hjem til min far, tog ud og spiste på kinesisk, fordi det var kinesisk nytår n__n, I looooooves. kunne spise der hver dag.
Tirsdag tog jeg hjem til Lotus i Næstved (hvilket fik mig lidt til at savne, at bo alene.. på en måde) ^.^ Det var alt for længe siden vi har været sammen, vi vidste bare ingenting omkring hvad der var sket i hinandens liv det sidste... ÅR, nærmest. ]: Det var vildt hyggeligt med pandekager og dejlig afslapning; jeg var vrkelig smadret efter turen til lalandialandomg. Vi så også DEXTER, fuck det er en fed serie, er så fortabt i den. (*______*)! I aften vil jeg spise noget pasta med tomatsovs og se slutningen af sæson 1 :v, jajajajaja *thumbs up* .
DET ER NU DEN ER SPÆNDENDE!!
Mmmm, og Bjarke igen om torsdagen - vi så Alene Hjemme 2, Prinsen af Egypten og Over Hækken.. spiste pizza, burger, pommesfritter og drak cola og spist en hel masse forskelligt frugt med flødeskum og hvid chokoladesovs bagefter :b. fatties. . Du er så dejlig skat Jeg glæder mig til vores månedsdag på fredag ^^~
- Jeg burde få solgt nogle af alle de ting, der bare ligger og fylder hjemme hos mig ü! Tøj, bøger, accessories. Folk køber de underligste ting nogle gange OwO..
Jeg har det desværre ret skidt i dag, på alle måder.. T.T mine øjne er helt våde og slørede, min stemme er hæs, jeg er snottet, jeg har ondt i hovedet, lidt kvalme, generel utilpashed og min krop gider ingenting x_x ~ så det er godt at få slappet lidt af, yes man o.0.
Heeeeeeeeeeeeeejhej n.n

2 kommentarer:

  1. AWWWH, hvor lyder din ferie bare dejlig ♥♥♥

    Og jeg håber ikke du er ved at blive syg D:

    SvarSlet
  2. Aww, hvor godt din ferie har været god. Har faktisk aldrig været Lalandia, men det må være dejligt at tage derhen nu her om vinteren.

    SvarSlet