mandag den 8. marts 2010

Burde have lavet flere lektier

Jeg har lovet mig selv, at jeg går i seng her kl. 00:15, så jeg havde lige lidt tid, til at lave en petit blog n.n'
Damn hvor er jeg træt af at betale til køretimer. damndamndamn.

Mig og min kusine var jo også inde og se Alice in Wonderland her i torsdags, og jeg havde ekstremt høje forventinger, fordi Tim Burton er en af mine yndlingsinstruktører, og selvfølgelig er det et enormt spændende og indholdsrigt tema, at arbejde med. Det kunne der da kun komme noget godt ud af.. Men .. jeg må indrømme, at den skuffede mig. Den var laaaaaaaaaang tid om at komme i gang, den var bygget underligt op og der manglede et faktisk .. plot ? Et plot, der kunne bære det hele, men det synes jeg ikke, at den formåede at have oO ..
Alice kommer til eventyrland for at ufrivilligt dræbe en stor drage, med et total særligt sværd, der er bevogtet af en eller anden fattie, som bare skal have sit øje tilbage, som Alice SELV var skyld i blevet stukket ud, og slikke lidt på hendes åbne sår, så må hun falde i søvn over kisten, tage sværdet og ride på den og alt muligt. Makes sense, no..
Hjerterdronning er grim og ond, hendes søster, den hvide dronning er mindst ligeså grim, bare god i stedet. og meget blond. og vifter meget med hænderne.
Nu vil jeg ikke lyde som en Johnny-Dep-omg-fan, så er han den eneste grund til, at filmen bare er værd at se - fra min synsvinkel altså, skal ikke komme her og påstå alt muligt, den kan sagtens være god på sin egen måde. Jeg er bare ikke ligeså underholdt og overrasket, som jeg troede, at jeg ville være. Ikke at Burton skal sørge for, at JEG, Signe Petri, is all amused hele vejen igennem, den mangler bare et twist, et klimaks, der vil noget, noget uventet, noget iøjefaldende, noget groteskt. Men der er intet, der er anderledes, end dét, man selv forestiller sig, der vil ske. Og det er kedeligt sådan noget, synes jeg. Når man kan se fra starten af hvad der vil ske.
Så .. ): .. lidt øv.

Jeg glæder mig til at få penge igen til April, så skal jeg til københavn med Bjarke og shoppe :3 specielt sko. Dét har jeg manglet alt for længe nu - har kun grimme, ødelagte tilbage. Grrr.

I næste weekend skal vi til familiefødselsdag, hvilket bliver rigtig rigtig hyggeligt, tror jeg, og Bjarke skal møde min ekstremt skøre familie for første gang. ^^'
Næste igen skal vi til Cilje's fødselsdagsfest.
- Og derefter er det snart påske~påske. :D
Så er ret booked de næste weekender .. Men det er jo kun rart ^-^

Ingen farver eller billeder eller finurligheder i denne omgang; jeg er travl og lidt halvstresset, I'll see you guys later n__n

1 kommentar:

  1. Jeg synes osse hele Alice in Wonderland-filmen er LIDT for hyped. Det er den nye Avatar, omg slap af mennesker :x

    SvarSlet