torsdag den 11. marts 2010

Praktisk

Jeg er så praktisk :'D Nu har jeg brugt min fridag på at slappe af, men dels også at vaske tøj (det gør jeg i stor stil for tiden), søge job og lave biologirapport. Og klokken er kun 16!!(Y). Yay man. o:

Jeg har søgt i/på:




Håber jeg får svar et af stederne fra :C


I morgen kommer Bjarke med hjem efter skole, så bliver han herhjemme, ligesom sidst, når jeg tager på arbejde :3 Det er så rart at komme hjem til ham tidligt om morgenen
^___^
Lørdag skal vi til familiefødselsdag for mine kusiner og onkel om aftenen *-* og søndag kommer Jeanet om eftermiddagen og stener Paradise Hotel med mig XD♥ Hader det program, men kan godt bruge lidt drama sådan en ellers så stille søndag :b
Næste weekend skal vi til Cilje's fødselsdagsfest (18-års) n_n Der kommer rigtig mange venner, jeg ikke har set længe, så det bliver for nice ^^
Og weekenden efter bliver det PÅSKEFERIE :D mmmm, 10 dage uden skole. Fantaslastisk. Så skal mig og Bjarke til København og storshoppe♥♥♥♥♥ :i ! yesyesyesyesyesyesyesyes!

Nå skal ordne nogle flere ting :) Ses

1 kommentar:

  1. I hopes you get job in blockbuster! Billige film og spil - total bonus!
    Det lyder altså til at blive en dejlig weekend~
    MMM PÅSKEFERIE ♥

    SvarSlet