tirsdag den 2. februar 2010

Soaked in luxury


VIL GERNE LIGE STARTE MED AT SIGE, AT JEG HAR TABT MIG 2 KG de sidste uger - uden at gøre noget som helst at all :'D
Er gået fra 71.9 til 69.9 kg~ lålålålååå. feels good.

Nå.. det er starten af måneden...peeenge.. *0* Det er ikke SYGT meget, men mere end jeg nogensinde har haft før - Lidt over 5000,- til mig selv hver måned for tiden :3 + de penge min far og mor giver mig ^w^

Got2b glued+sparkling hårlak og voks.
Krøllejern
Mascara - false lash effect
Max factor black eyeliner pencil (en af de bedste eyeliners, jeg har haft)
Lille bitte Paris Hilton taske. Fordi den var cute og fluffy~

[Også liiiige brætpillet EGO, fordi jeg har elsket det siden jeg spillede det hos Anna for ca. ½ siden n.n]

Og ja, skal jo til Lalandia (mmm valentinesday, massage, 8-personers hytte, afslapning♥) og generelt bare burde investere i noget badetøj, har jeg kigget på bikinier, bikinier og atter bikiner.. jeg synes de er så kedelige.. så.. jeg har vovet pelsen og købt en monokini.

::: Jeg synes den er vildt sexet n__n
Kunne også være pæn med en ankelkæde.

+ Så glæder jeg mig bare til at have fri i morgen, derefter kommer Bjarke hjem til mig, efter skole og sover ♥
Så skal vi bare hygge os og spille en masse Wii n__n ~

Og til mit værelse... faldt jeg over det sødeste møbel, sidst vi var i Ikea n.n <3. Ja det er nederen at købe en lyserød kommode, men kan ikke udstå alle de kedelige brune, brune, brune, mørkebrune og lysebrune møbler TwT.. så kunne godt tænke mig at købe enten 2 lyserøde og 1 sort eller 2 sorte og 1 lyserød :3

3 kommentarer:

  1. Ah, hvor er den monokini sød! Og jeg vil også have et krøllejern! ;-; Og du kan sagtens købe en lyserød kommode, hvis den passer ind i rummet :3 <3 den er faktisk rigtig cute

    SvarSlet
  2. FUCK DEN BIKINI ER ALT FOR LÆKKER MAND GIV MIG TAK ♥♥♥

    Og du er heldig, jeg vil også have penge til mig selv ;_;

    SvarSlet
  3. aww ego!! ååårh fucking nice swim suit. Glæder mig helt til sommer nu!
    aww ego ;_; savner brætsspil, og dig!!

    SvarSlet