torsdag den 4. februar 2010

Um not much

Jeg hader når Bjarke tager afsted :c ...
Men anyways, så nyder jeg bare, at jeg kan ligge herinde på værelset for første gang i lang tid... ♥ .. ½ år ...
Jeg elsket at man bare kan lukke døren og sige "Det her er mit, her må I ikke komme ind uden at jeg giver jer lov".
Det lyder total fjollet, men når man ikke har det, så er det altså til at blive sindssyg i hovedet af. At man får frataget sig sit privat-liv :/ ... Nu mangler jeg bare lidt flere møbler .... ; men det får jeg langsomt :3
OG OG OG får endelig 7-personers sort lædersofa på lørdag + sofabord, og får sat spot op ved mit spejl... så langt, så godt xD ♥ Jeg synes det er rart, når man kan se, at der sker noget.. ^__^
Så kan man få overskud til nogle andre ting *0*.

6 dage til Bjarkes fødselsdag og 8 til ferie n.n Skal bare liiiige have overstået i morgen og de 5 skoledage i næste uge, så går jeg på vinterferie.. sweet sweet vinterferie ^^

Tror ikke jeg har så meget spændende at fortælle i denne omgang.. I må hygge jer ^-^

1 kommentar: