mandag den 1. februar 2010

Opfølgning

... Jeg har haft lidt travlt på det sidste, hvilket har resulteret i en del fravær herinde :c Men anyways, heeejjj n__n!

Hvad er der så sket siden sidst, hvad foregår der i mit hoved, og hvad har jeg har jeg af planer? ^__^

Jeg trænger så meget til ferie!!!! det er først om 11 dage, men det kunne være værre ^^'.
Er bare ved at falde om af træthed lige nu @___@;;~

- I sidste uge var jeg både i biografen mandag og torsdag.

= de er begge rigtig gode film o-o!

Jeg spiser bare Ben&Jerry's hele tiden =w=.. må stoppe, ellers bliver jeg fed og fattig :|

- ♥ Anja er kommet hjem fra Japan. Jeg er ked af, at jeg ikke kunne komme til hendes fest i går, savner hende rigtig meget ._.

- Jeg har fået en kæreste *n.n*. Han hedder Bjarke og er rigtig sød :i Udover mit arbejde har vi været sammen hele weekenden, det var bare så rart ^^~
Vi lejede film, var ude at spise og han kom hjem til mig for første gang :'P

- Pga. det voldsomme vejr og sygdom osvosvosv, så har jeg stadig ikke fået mit kørekort .. =___=.. Zum teuffel. !

- Jeg er blevet fastanset som garderobe-pige hver fredag på BARCODE n__n Så de næste mange måneder hedder weekenden for mig kun lørdag-søndag. Det er egentlig et rigtig nemt og ikke krævende job, folk er venlige.. og jeg får en del bekræftelse. Tror også det er godt for mig, at komme lidt ud XD det er bare mest arbejdstiden fredag aften kl. 23-05:30, der sucks o-O.. men jaja xD
+++++ moooneys~~~!

Næste weekend: Til Aalborg; Saaaascha :3333 og fejre hendes fødselsdag n__n skal bare lige have købt en gave i løbet af ugen =D
Første weekend i vinterferien: Til Lalandia med Bjarke, min far, Belinda, min lillebror, Marco og Nikolaj ^w^ det bliver så hyggeligt. Må ud og finde noget badetøj ^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar