mandag den 11. januar 2010

Well hallo. Long time, no see - tiden flyver afsted! n__n
Jeg har det mega godt og alting går præcis som det skal <3 Hvad mere kan man ønske sig? (udover at vinde i lotto altså :b)
Jeg har foretaget mig en del, men det er kun godt at bruge den tid, man har til rådighed.
[Jeg poster billeder af det jeg har shoppet i denne måned engang i morgen ^_^]

Skolen: Bedre end nogensinde. Selvfølgelig er det da stadig lidt svært at komme op om morgenen, men det kan man altså ikke forlange, at man gør med julelys i øjnene >< Men jeg er begyndt at snakke med folk fra min klasse - og den ved siden af, hvilket jeg ikke gjorde før - og det havde stor indflydelse på mit fremmøde. No wonder.
+ Min tutor foreslog en terapeut, som jeg nu også har kontaktet, så jeg kan holde mit fravær så stabilt nede, som det er nu.
Jeg er stolt af mig selv, at jeg er der alle timer, alle dage, hele tiden :'D

Puha, jeg kan mærke, at jeg skal tidligt i seng i aften. Lidt wii, te, et bad, så godnat.
Alle mine lektier er done, mit tøj lagt frem - og de sidste timer er aflyst i morgen, så jeg har tidligt fri <3

2 kommentarer:

  1. Ej, jeg bliver så glad når jeg læser sådan nogle indlæg her!!
    At man trives i hverdagen er bare SÅ vigtigt, og uddannelse fylder jo en stor del af din hverdag, så det er virkelig dejligt at høre at det går fremad på denne måde, Signe ♥

    SvarSlet
  2. Aww, hvor lyder det bare super rart at du har det bedre i skolen! Ved præcis hvad du mener, det sociale er super vigtigt for at man overhovedet gider. Og hvis man er væk i et par dage kan det godt føles akavet og at man ligesom "er udenfor" når man kommer tilbage.. og så får man bare lyst til at blive væk i endnu længere tid >< Men det er vigtigt at holde fast :3

    SvarSlet