torsdag den 17. december 2009

Snow *0*

Lalala~ ♪♪♪
FUCK, der er faldet sne. Det er helt vildt... @__@.
Bussen var forsinket næsten 15 min, jeg stod bare og tænkte "lol whut, strejker de?! - De kunne lige passe"
Men så kom den langsomt kørende ... med en million skolebørn på slæb med deres små grimme, billige plastik-kælke og flyverdragter ... ( ̄□ ̄;)!! Der maste og råbte og hvad børn nu ellers har det skide skægt med. *dør*
...

*Sidder i tysk, venter bare på at der kommer en dame med smørrebrød. JEG ER SULTEN, gief! XD ååhneeej det er snart mig, der skal læse < / 3 lawl lawl* Jeg glæder mig sådan til at komme hjem - har 'fri' her kl. 11:30 [gider ikke matematik hosthosthost] (;U;) <33

| I slutningen af januar skal jeg op til køreprøve n___n Wish me luck~♥. |

2 kommentarer:

  1. Add, og så har de snot ud over det hele, sådan nogle små nogen D: Det er det værste. Når de slikker deres snot væk med tungen </3

    Men jeg synes det er hyggeligt med sne. Okay, nu skal jeg jo så heller ikke med bussen, ehehe 8D

    Og du er så prettypretty girl~

    SvarSlet
  2. Du skal nok klare køreprøven så godt som du klarer engelsk - nemlig super :3 aww et pænt billede! Og I know, jeg ventede også på bussen i morges ;( total røv Movia der.

    SvarSlet