onsdag den 16. december 2009

Hjemme på en onsdag O.O!

Sov over mig i dag, men kan heller ikke overskue noget som helst lige for tiden.. så det var ligeså meget at "sove over mig" som at "blive liggende, selvom man er vågen". Det første lyder bare lidt bedre.
Hvorfor er det ikke på ferie nu? - er så skoletræt, mit hoved er ét stort rod og jeg skal konstant prentend pretend pretend. Jeg har brug for en pause, hvor jeg kan trække vejret :C ..

Det har sneet \^0^/ . og det gør det stadig on/off~ ville gerne tage nogle billeder (lyset er perfekt udenfor lige nu), men min fars kamera ligger nede på værkstedet, og han skulle skynde sig på arbejde .. ._. ..
Var ellers ved at tage makeup på og sætte hår. Nøh.

Oh! Btw fik en bedste prøveeksamen-score i engelsk i hele årgangen i går! yatta.
+ Vi skal lave en større opgave-fremlæggelse-tingting, hvor alle kult-fagene er inkluderet, og jeg har 'valgt' at arbejde alene, fordi de andre bare vil trække mig ned / alle har dannt grupper uden mig. Og wtf skal op til eksamen i alt alene, så hvad forskel gør det, at jeg fra starten lærer, at jeg ikke har nogen at støtte mig op ad?
Hav en god dag~~<3 Signe

3 kommentarer:

  1. Aw det lyder ikke særlig rart. Men det er ferie liige om lidt!! ):

    Tag billeder snart snart snart!!

    SvarSlet
  2. Kom til Roskilde og går i skol med mig : D

    SvarSlet
  3. Sådan tror jeg de fleste studerende har det lige op til jul. Så er man halvvejs i året, så vil man gerne have en pause længere end bare en weekend! ;O

    OG DU ER SÅ HARDCORE. Få en bedre karakter end dem alle til sammen så de vil tude snot over ikke at have været i gruppe med dig, yez plz.

    SvarSlet