fredag den 18. december 2009

FREE !!

Jeg fik ligepludselig vildt meget lyst til risengrød o_______o.. jeg tror, at jeg dør, hvis jeg ikke får noget XD
.. God.. morgen :b
Nej, jeg har ikke været i skole, hva så :c .. Alle mine ting ligger og roder UDOVER det hele, alt er i en stor bunke i stuen, fordi jeg jo ikke har noget værelse, alle sidder inde i stuen konstant; så jeg har ikke haft noget privatliv. ergo var det svært at overskue nogen form for skolegang, forberedelse, opgaver.
Alt handlede om det materiale vi havde fået udleveret - som om jeg kan finde det.
Bottomline: I det nye år starter jeg på en frisk. I'm serious about it.
Mit værelse står færdigt på mandag, dvs. at alt kommer i orden der.

BELINDA, som er en af min fars veninder, skal bo hos os i nogle dage - selvom det kun er i morgen, jeg er hjemme, haha.
Hun har 7 små hvalpe i Kælderen, dem vil jeg lige have billeder af <3 Mine planer frem til og med nytår
18. dec : Ferie + Café med Allan + Hjem til Mette ~ <3
19. dec : Tage hjem igen; lave KONFEKT(<3333) med Belinda og så ind til fest hos Rikke med Yue osv n_n

20. dec : (finde noget at lave i løbet af dagen ^^;) Aften: Palads; Avatar med Jonas. Sove hos min mormor, oh yir 8D
21. dec : Sidste køretime "i år" + står mit værelse færdigt.
22. dec : Få mit værelse helt i orden med møbler, plakater
23. dec : Slappee aaaf, ja tak!! @_________@!!~~
24. dec : Juleaften :'D !!! Det bliver en ok stor juleaften med.. *tælle*.. 11 mennesker hos min faster ^w^.
25. dec : Falde død om pga. alt den julemad. Ej. Sikkert lige sunde mig.
26. dec : Hjem til Ida <3. Fest om aftenen med David og Yue n__n~
27. dec : Måske 3. juledags-middag hos min farmor og farfar. Til Housewarming hos Ane og Julie :'D!
28. dec - 30. dec : No idea
31. dec : Nytårsaften *A* Holder det måske hos Mette, hvis Silluh og Mads må komme med n___n

~ Signe ♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Jeg havde den sygeste lyst til risengrød i går så det fik vi til aftensmad i går, yay ♥ :D

    OMG JEG GLÆDER MIG SÅ MEGET TIL AT BESØGE DIG IGEN NU HVOR DIT VÆRELSE SNART ER TIPTOP OG SHINY-PÆNT ♥
    Du må altså poste billeder af det, bebe ^w^

    SvarSlet
  2. AWWW DET VIL JEG OGSÅ O_O!

    Og det må du megetmegetmeget gerne ^-^!! wuhu!

    I'll do that today, de er så nusser og små og tykke ;_; !

    SvarSlet