onsdag den 23. december 2009

Almost christmas

Jeg har ikke opdateret det helt vilde, fordi jeg har haft travlt + nogle lidt dumme tanker, som jeg tror går i sig selv... - i stedet for at dyrke dem ^__^
Jeg prøver også at holde mig lidt fra facebook, for det gør tit bare det hele meget værre.
Jeg er samtidig også bare træt, lidt ensom, negativ og halvsyg for tiden. That's all. Har meget brug for at snakke med mennesker, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive til dem....
Så jeg ser bare fjernsyn hele tiden, sover, spiller ps3 og hygger med min familie, for at glemme mit dårlige humør. ^^;


- Det er jul i morgen! Jeg prøver ihærdigt at komme i stemning n___n'
Dagen i morgen starter med at skulle spise brunch hos min storebror ^w^ Da han har fødselsdag d. 24. tillykke !
Når vi er færdige dér skal vi lige hjem i nogle timer, videre til Glumsø, til min faster og holde jul ^^ Det er dejligt at vide, at både min far, lillebror, storesøster, faster, onkel, 3 kusiner og farmor og farfar vil være til stede på sådan en speciel dag ♥
+ Jeg synes det er endnu rarere, at vi ikke skal holde det derhjemme, for ville ikke kunne overskue det pt. Vi tager bare et sted hen, har en dejlig juleaften -> og så hjem igen.
phew.

Oh! Og en god nyhed = Min søster er gravid :3 Jeg er så spændt på hvordan det hele skal forløbe sig. Det bliver jo mine forældres første barnebarn o.o Det er en underlig tanke ^^;

Men jeg ønsker i hvert fald jer alle sammen en god jul, jeg vil spille noget Assassins Creed II og få mig noget mad.
~ Chu

4 kommentarer:

  1. Igen, mega mange gange tillykke til din søster.
    Jeg håber I får en skøn jul Signe.

    SvarSlet
  2. Ah, tillykke med både din bror og din søster! Det bliver da spændende :3 Elsker selv mine niecer, det er som en lille fanklub nogle gange XD haha.
    Forresten, add mig på msn, jeg er ikke så god til den facebook chat der. Stellap@ofir.dk. Lol @ gammel mail der ikke virker mere, haha.
    Men du må også have en super jul~ <3

    SvarSlet
  3. Du skal nok nå at komme i julestemning, det er jeg sikker på med sådan en rar dag det lyder til at i morgen bliver :D

    Og nu får du snart præsentationsangst angående selv at producere nogle børnebørn!!

    SvarSlet
  4. My compliment for your blog and pictures included,I encourage you to photoblog

    CLICK PHOTOSPHERA

    Even week another photo album

    Merry Christmas to you,greetings from Italy,

    Marlow

    SvarSlet