fredag den 25. december 2009

10 dage endnu

Der er stadig 10 dage til jeg starter i skolen, så det er SKØNT!! n__n
- Blev lige urolig i et øjeblik i går; troede det var færre dage o.o
Mine dage er ikke så indholdsrige, jeg spiller bare Assassins Creed II, awesome spil. Og når jeg ikke gør det, så venter jeg til min lillebror er færdig med at bruge fjernsynet, så jeg kan spille igen...
.... sad but true :'b
Brunch var .. tidligt, men rart. Juleaften var vildt hyggelig. God mad, min tætteste familie, søde gaver, jeg er kommet ovenpå og kan tænke igen, wuh, hvad man dog ikke vil give for det. (Y)
Jeg har egentlig ikke så meget at sige @___@.. Men ville bare fortælle at jeg er på sporet igen, jul er en god anledning til at blive i godt humør~! haha.
... bliv nu færdig sebastian, jeg vil spille :c
byeeee!

2 kommentarer:

  1. Det er godt at være nørdet når man har tid <3
    GOD JUL TIG DIG, SIGNE!

    SvarSlet
  2. mmh 10 dage : D
    tak Signe for du huske mig på det
    tror os der var færre dage :p


    mmh nørd <3 : D
    God jul Signe :D

    SvarSlet