tirsdag den 29. december 2009

All chill


♥ Ude gode, men hjemme bedst ♥

Det føles som om jeg har et liv, faktisk, når der er så lang tid imellem mine blogs.. ;_;
Nice... Liv <3 jotakgerne.

Lørdag hos Ida, nashi <3 Det var bare perfekt
Nachos, Buck-Tick, film, masser af snak - vi klinger så godt ^-^
Hjem og runde, skifte tøj, så kom Jeanet forbi og hyggede! ^^

Så har været til Housewarming hos Ane og Julie, søndag, super fest + dejligt at se visse mennesker igen efter lang tid ^w^! Blev for en gangs skyld også.. fuldfuld. det er en sjældenhed, hvis I skulle spørge fra nogen. Men der var både kage, masser af alkohol, musik og god stemning. yaho.
(... kan bare ikke lide når nogen mennesker bagtaler så meget, som de gør ._.' .. er det nødvendigt? .. )
Anyways, skulle have taget tidligt hjem om morgenen, like, det første tog. MEN....noes, fik det skidt og kastede op i mange timer. Var først frisk til at tage hjem sent om aftenen, og gud, jeg var så klam og nederen, jeg havde bare lyst til at teleportere mig selv hjem, :C ...
Turen var tilrettelagt, men wildcard er "normaldag" hele 24/12 - 04/01, hvad er det for noget fucking pis, så turen var dyrere end jeg havde regnet med.. D:.. gik næsten helt i spåner, ville bare hjem, men så fik jeg af en lidt kringlet vej fat i Mette, og tog hjem til hende og Rikke, det var bare så sødt af dem. Føler mig bare så... dum.. når sådan noget sker.
Jeg ved at det kan ske for enhver, men ville heller ikke være til besvær for nogen.
Men fik mad haha jaaaaaaaa !!, så vi Supernatural og snakkede. Det var virkelig afslappende og rart

Lige siden jeg kom hjem har jeg bare slappet af x'D og nu orker jeg ikke at skrive mere, jeg har gjort mig selv træt, jeg burde ikke skrive så mange ligegyldige detaljer om hvad jeg går og laver ^^;..

3 kommentarer:

  1. KAN DU OGSÅ FÅ TØMMERMÆND?! Shit maan, dét troede jeg faktisk var fysisk umuligt for dig. Selv super-Signe kan fejle når hun indtager nok alkohol </3
    Men ellers lyder det virkelig hyggeligt det hele :D

    OG HVAD SKER DER LIGE FOR DSB OMG DE NÆRRIGRØVE WTF RAAAAAAGE

    SvarSlet
  2. JAMEN det er også like.. 1 år siden dét skete. plejer bare at vågne op og lalle rundt @.@

    og så står man der en normal mandag og kan ikke komme hjem, fordi billetten er for dyr ._.

    SvarSlet
  3. tillykke med tømmermændende søde! <3 Ej, men det lyder som om der sker lidt, hyggeligt.
    Bortset fra at det selvfølgelig aldrig er nice at brække sig! ):

    SvarSlet