onsdag den 30. december 2009

New Year

2009

(Lang personlig post forude)
Jeg tror kun det kan blive bedre herfra..
Ikke at året har været dårligt, men jeg tror ikke I har nogen idé om hvor hektisk det har været. På alle måder. Både mine følelser, hvordan det bare har eskaleret fuldstændig, jalousi, også hvordan det bare kan være at næsten give helt op. Men jeg er blevet meget bedre til at håndtere det. oooooog... for at se tilbage på nogle store ændringer..
I juli blev jeg 18~!
I starten af året boede jeg 3 steder. Hos min mor, min far og for mig selv, hvor det var meget forskelligt hvor jeg tilbragte tiden. SÅ:
-> Jeg flyttede ud fra min etværelses, hvor jeg boede for mig selv i Næstved, i foråret, og ind til min far, som flyttede i hus i Herlufmagle.
-> Jeg flyttede ud fra min mor (ved Ringsted) her i efteråret. Så nu bor jeg kun 1 sted, hvor jeg har alle mine ting, et FAST sted.
Jeg skiftede fra Gymnasiet til HF, fordi jeg blev smidt ud grundet for meget fravær, mest pga. de utrygge omstændigheder.
Jeg besluttede, efter mange års hårfarve-ændring, at farve mit hår brunt og give det en pause, ikke være så opsigtsvækkende. Jeg har - udover lidt nuance-forskelle holdt det i 6-7 måneder nu, og det er blevet meget mere stærkt og sundt n.n
Jeg er begyndt at få SU og har derfor "fast indkomst", som jeg ikke har haft før. Ved det lyder dumt, men det er super rart.
Nogle drømme er gået i opfyldelse
Nu er jeg begyndt at blive bedre til at give slip og komme videre. Nogle mennesker ændrer sig bare aldrig .. og det er mere deres problem end mit u__u


Hvad er det bedste, du har opnået i år?
- Der er kommet mere ro på mit liv. Jeg har fundet meget mere ud af hvem jeg skal stole på, hvor jeg kan henvende mig, når det går galt, hvem der fortjener, at jeg støtter dem, hvad jeg har af ambitioner og hvordaan jeg opnår dem. Jeg opfører mig meget mere anstændigt, ansvarsfuldt og voksent, hvilket betyder noget for mig, fordi næsten alle - i starten af året - ikke "troede på mig" mere. Det var næsten kun min far til sidst, der 100% stolede på, at jeg ville få styr på alting, for det gik virkelig galt, set i bakspejlet.
Så det korte og det lange er, at jeg har et meget bedre grundlag nu end før ~

Nævn 5 gode ting ved året
I jeg er kommet tæt ind på nogle mennesker, der gør mig glad II jeg prøvede hvordan det var at have en rigtig sød kæreste III der har været nogle awesome koncerter, fester og weekender hos folk IV jeg har tilladt mig selv at virkelig leve livet nogle gange V jeg har prøvet så mange forskellige ting, at jeg nu ved hvad jeg vil og ikke vil i fremtiden.

Resolutions:
Smile mere. Jeg har fundet ud af hvor meget det betyder.
Selvom jeg ikke altid orker det, så lægge makeup og sætte hår, hvis jeg skal nogen steder - bare så jeg selv er tilfreds, det gør mig meget mere.. sikker på mig selv.
Sige hvad jeg mener og ikke være bange for at forsvare det.
Bruge flere penge på ting, der "holder længere", dvs. ikke mad, transport blah blah blah spild ~

Selve nytår:
Jeg skal holde nytår med: Silluh, Mads, Mette, Anne, Rikke, Dina, Yue, Anders og Sam ^w^~ Nogle af de mennesker holder jeg så meget af.
Først er vi nogle stykker der skal ud og spise sushi, og så fejrer vi nytåret hjemme hos Mette og Rikke. det bliver så awsum ;___; ~ ! Jeg håber for en gangs skyld at vi kan få taget nogle billeder :] <3


+ det er den første i morgen, så der er en hel del ting jeg skal have købt :3 ! wuuh

GODT NYTÅR ALLE SAMMEN! Jeg håber I får en dejlig aften, hvor I glemmer alt hvad der er dårligt omkring jer ^-^ Hvis 2009 ikke liiige har været jeres år, så håber jeg det næste bliver bedre. Og hvis dette år har bragt jer en masse gode ting i jeres liv, så ønsker jeg for jer at 2010 gør præcis det samme, måske endda bedre :3
I er ikke altid selv skyld i at jeres liv nogle gange falder fra hinanden, men I har ansvar for, at det bliver, som I liv have det, og det må man nogen gange kæmpe for n__n

3 kommentarer:

  1. Jeg er glad for, du, som person, er "vokset" i 2009! Det er jeg også selv, og man kan virkelig mærke en forskel ♥

    Tak og i lige måde ♥ : D

    SvarSlet
  2. Sikke et dejligt indlæg - jeg er virkelig glad for at du har udviklet dig imod den rigtige retning og også selv føler du har fået mere styr på livet! <3

    SvarSlet
  3. Aww, hvor er det rart at læse at du har mere ro på, og på den måde måske fået det bedre med dig selv ^^ det er super vigtigt sådan noget. Jeg håber og ønsker også dig alt godt i det nye år! :3
    (det var faktisk også lidt rart at få et resume på dit år, når vi jo i perioder ikke har skrevet så meget sammen XD)

    SvarSlet