torsdag den 10. december 2009

Læse højt i tysk = FUUUUUUUU-

Ohoho, godmorgen n___n ♥
Jeg har tysk og kan derfor blogge, fordi den første ... 1-1½ time læser vi bare højt, hahahaha, det er så nederen. Så man er på i 5-10 min og resten af tiden sidder man bare og "lytter"/GLOR. Jeg klager ikke, det går sgu nok, så kan jeg slappe affff :]
Vi mødte for 8 minutter siden, og jeg har allerede i gang med den 3. klementin xb

Hvor er det hårdt at komme op om morgenen for tiden
Jeg ligger bare til sidste sidste SIDSTE øjeblik. Så lang tid jeg overhovedet kan tillade mig xD .. mehehehe.. varm dyyyneee.. ;_; <3 Men på mystisk vis ender jeg i skolen hver dag..

Btw, så har jeg jo rigtig meget brug for et arbejde, og min søster tilbød mig, at jeg kunne starte som garderobe-pige på BARCODE :3
1. Jeg må gerne drikke på arbejdet
2. Når der ikke er kunder har jeg bare min computer med, en bog, mine lektier, min mobil eller hvad jeg nu har lyst til :'D yay yay yay. Har virkelig brug for et job i mit liv.

Nu har jeg spist 7 klementiner ^^; .. ~

Jeg leger lidt med min blog for tiden, så designet skifter hele tiden :B bare hvis I undrede jer. Har aldrig rodet så meget med sådan noget, så skal liiige .. lære det xD <3 - Og finde ud af hvad jeg bedst kan lide o(^^o) (o^^o) (o^^)o

3 kommentarer:

  1. NEEJ, nu har jeg lyst til klementimer, men spiste den sidste i går aftes T__T

    Ej, hvor er du heldig at du har en søster som bare kan kaste et job i nakken på dig. Penge, mmmmhm <3

    SvarSlet
  2. Vi købte 2 net på tilbud i Bilka, så vi har masser xD <3

    Nemlig, kontakter er teh best <3

    SvarSlet
  3. omg klemmentiner o: jeg elsker dine mad fortællinger signe ^^

    Det er dejligt at høre at du kommer i skole! og at du klarer tysk : p
    Håber din weekend bliver hygggelig ^w^
    - Anya

    SvarSlet