tirsdag den 8. december 2009

Plans, plans, plans \(*^w^*)/

Music ♪♪♪ Parkway Drive <3 - Havde ikke den bedste dag i går, da jeg jeg skrev det sidste indlæg ^^; ahem Men hvis I vil have en mere spændende blog fra igårdagen, så læs min note på facebook xb
~
Mine planer for weekenden:

Fredag:
Fest hos Jakob-musen ♥


Har lige brugt dit pretty banner, hope it's okay :b!


Lørdag:
Fest hos DINA <3 Hvis det bliver til noget, så er der er fabulous 18-års. Enten i byen eller hos Mette ^0^


Søndag:

En af de niceste film nogensinde i god kvalitet og 3D med popcorn, slik og sodavand med sin bedste veninde<333 JA TAK :'D 17.45 i Cinemaxx med Silluh



Og tillykke med fødselsdagen til min lillebror n___n <3 Alle mine 3 søskende Simon, Sebastian (selvfølgelig xD), Sofie + kæresten Jesper, min far, min mor og min mors nye kæreste, Claus ^^


Nå, Hav en rigtig god dag alle sammen ^-^
Lær at kommentere D: .. <3

4 kommentarer:

  1. Mmh der er nogle som kan ! : D

    Jeg skal bare Gører fællesregørning og læse til eksam

    SvarSlet
  2. Det er slet ikke nogle dårlige planer :3 Jeg så osse TNBC her den anden dag, obligatorisk julefilm ^O^

    SvarSlet
  3. Lyder som du har en awesome weekend foran dig! ^0^ Der er intet bedre end at have mange dejlig planer! :3
    Håber du har det bedre ^^/ <3 *hugs*

    SvarSlet
  4. Aww, jeg har også lyst til at se Tim Burton film nu D:~ det sørgelige er, at vi kun har den indspillet på VHS, haha..
    Din weekend lyder rigtig hyggelig, jeg misunder dig lidt haha <3 Jeg skal nok bare skrive opgave og være sumpet det meste af tiden :p

    SvarSlet