søndag den 13. december 2009

CRUELTY

Nu har jeg presset citronen for alt hvad jeg kunne komme til :b
Og med dét... Mener jeg selvfølgelig weekenden og hvad jeg har fået udrettet o.o ! Der føles som flere uger, det har forløbet sig over; det har været en af de bedste weekender i lang tid ! :'D!

Fredag smuttede jeg direkte over til min tvilling Jakob, hvor jeg selvfølgelig var en af de sidste, der ankom fordi.. jeg.. mine busser går skidt og kunne ikke finde noget tøj, så rendte bare desperat og ledte - og blev helt vildt sur >_>.. I need clothes damnit. Ò.ó skulle faktisk have været hos Yue og hygget mig dér, men det... må blive en anden gang n_n
Jeg tog til Stengården, ingen kom og hentede mig, selvom vi havde aftalt det.. Så begyndte at gå selv.. Og mit humør var ret skidt, så 100 m fra Jakob's hjem ser jeg Yue og Sam komme..
"MIN MOBIL VAR GÅET UD UNSKYYYHHYHYHYLD". *kramme kramme kramme!!*
... whatever, vi ankom, det var dejligt at se alle samlet igen .. Selvom jeg ikke blev fuld at all ;_; .. som altid. skal have så meget at drikke før jeg kan mærke det.. SURT SHOW FOR SIGNE. grrr...
Men fik aftalt med Allan at skulle på café livingroom på fredag med et par stykker; og det glæder jeg mig til. n___n
+ der er super smukke billeder af festen på facebook, hahahhaha (Y)
Da det toppede var vi en ca. 20 mennesker x'3

Næste dag, lørdag blev jeg hos Jakob, vi tog ud og spiste kebab, god morgenmad <3333. Hjem igen, vi så Ramasjang og drak te ^-^<3 Så kom skønne, dejlige Anna!!! og det var så rart at få snakket ud og se hinanden igen ;A; ! Jakob gav aftensmad, bad og så var der ellers bare videre til Rødovre med Yue, Jesse, Sam og Cilje, til Dina's fødselsdagsfest, der blev holdt hos Mette ^^ Og det var også bare mega chill og rart at folk kunne komme godt ud af det med hinanden ^^ Jeg har været rigtig presset og haft meget af se til i løbet af ugen, så faldt i søvn alt for tidligt, men det sker jo n_n' Det bliver nok også dem, vi holder nytår med :b! Håber vi kan få stablet noget på benene ^^ Det var for lækkert at sove længe i Anne's lejlighed!!!! KFC & McD, lol, til morgenmad, jeg blev der i løbet af dagen og så Tarzan, Harry Potter og American Idol, hvor de havde købt kage og vi drak kakao og sodavand xP mmm <3

Kidnap the Sandy Claws; beat him with a stick
Men yeeees, Fisketorvet, The Nightmare Before Christmas med Silluh. ! Det var så nice n__n Filmen er og bliver helt igennem genial.
Selvom jeg reagerer ret kraftigt overfor 3D, når det nogle gange ligner, at der bliver kaster noget efter mig eller at det bliver skudt i hovedet på mig xD

Silluh skulle skynde sig hjem, så jeg tog til hovedbanen og ventede... flere timer, wuhu :b
Hader bustider.
Tænkte, at nu jeg alligevel var her, så ville jeg kigge på det der klima-ting på Rådhuspladsen.. oooog.. det var egentlig ikke fordi det var noget særligt.. @___@;;
Smuttede hurtigt igen, men der er politi og militær alle vegne.
Der var en kvinde, der sprang mig over i køen, så gik jeg lidt amok.. og en to ældre damer, der sad og gloede på mig i toget.
BLIVER ALLE BARE RETARDEREDE, NÅR DE BLIVER ÆLDRE òwÓ. JESUS.

Jeg har fået brugt knap og nap alle mine penge i denne måned, så håber min far er gavmild ... ^^; .. Hvilket han nok er, når jeg nævner, at vi ikke har fået adventsgaver, haha!
Køretime i morgen; motorvej, lang skoledag og så matematikprojekt og bograpport.
Når alle mine afleveringer er lavet, så har jeg næsten ferie, for i skolen har de travlt med at slutte emner af, så det er ikke det helt vilde lektie-læsning eller generelt krav, der bliver stillet til os :3
officiel ferie på fredag, dog

Stik i hjertet, da jeg skulle tilbage til provinsen.. flytter til københavn næste sommer, det føles bare så lang tid fra nu. Men nu får jeg jo et lækkert værelse + skal færdiggøre min HF - og så kan jeg flytte derind, for har leget med tanken i så mange år nu.

Sorry, er så træt og nu skal jeg i seng ^______^
Godnat <3

5 kommentarer:

  1. Oh my gosh, jeg bliver helt træt af at læse dit indlæg - du laver alt for meget, pige!! Stress.

    Men det lyder som en rigtig rar weekend - at se mange af ens venner og at alt så går godt og de kan enes og sådan :D

    OMG JEG HADER OGSÅ GAMLE MENNESKER. De hopper altid over i ALLE køer!!!! HVORFOR?!?! De har jo ikke en skid travlt, de skal bare hjem til deres rådne hjem og sidde og glo ensomt ud af deres vindue!! VI ANDRE HAR FAKTISK ET LIV FORAN OS OG SPILDER TIDEN... hej XD

    SvarSlet
  2. Neeej du må ikke blive træt af mine blogs XD

    LOL LOL LOL, rådne op hahaha!!
    MEN. Ja nemlig, det er også min motivation til at sige dem imod xD

    SvarSlet
  3. aww du laver så så mange hyggelige ting yaay <3 : D
    Ville være herre glad hvis du flyttede til KBH til sommer omg ;_; <3 Tættere på yaay! Signe er alt for langt væk alt for tit : c

    SvarSlet
  4. Anya: Er glad for, at du også er begyndt at kommentere <33
    - Indeed n_n ! men bliver lidt træt o.o

    Næste sommer... :b Men nuuuh ;A; <3

    SvarSlet
  5. næste sommer øv bøv : c
    Men stadig yaaaay !! ^o^
    Jeg gør mit bedste for at kommentere, men får ingen mail når du kommenterer tilbage, så hvis jeg ikke svarer igen er det derfor : c Mit stalkeri er på minus for tiden ^^;

    SvarSlet