torsdag den 3. december 2009

Deutsch


♪ Tysktime

- Vi skal altid læse højt og det hader jeg :C ..
>__________________>

Jeg var også i gang med at skrive et indlæg i går, men så faldt jeg over The Day After Tomorrow. TDAT, manner. Så sad i en mørkelagt og varm stue med dyner, appelsinjuice og med min lillebror n.n vildt hyggeligt. Nåede kun at se halvdelen, så skulle jeg læse tysk og lave en skabelon til min boganalyse, så optog resten og ser den.. når jeg får et frirum - er enormt presset for tiden, som jeg har nævnt ^^;
Sent hjemme og så sove/lave lektier, det er så udmattende -v- ..
MEN JEG BESTOD TEORIPRØVEN..
men det ved alle nok nu *thumbs up* :b
Er bare stolt xD .. for var sikker på, at jeg ville dumpe, og det var der også en del, der gjorde. Stakkels dem.. MEN DET VAR IKKE MIG : D ! wuuuh. Et skridt nærmere kørekort ^-^
Da han rettede prøverne bagefter var godt nok de længste 15 min nogensinde... @,@

Nu til noget andet..
- Hvorfor er gamle røvhuller sådan nogle fucking vanemennesker.
Klasselokale, sætter mig et random sted..
Gammel kælling kommer gående.. "du har taget min plads :/". Siden hvornår havde vi faste pladser?
Mig: "Øhhhhh.. undskyld? Vidste ikke liiige at det var her du sad.." ..
Dame: "Nå.. men.. det gør jeg .. plejer du ikke at sidder derovre?.. *peger* "
Mig: "Ehm jo.. Men.. lol .. Okay... det er jeg sgu ked af, du :b "
Troede først hun mente det for sjov ! Men hun blev bare stående bag mig.. !!!
Mig:"Vil du meget gerne sidde her?? o.o ... "
Dame:" Ja helst".
Ok firkantede Jytte-fucktard. Undskyld, hader bare sådan noget ¤_¤


Var ude at købe bog til boganalyse med min mor n___n Og jeg havde virkelig svært ved at vælge; jeg elsker bøger ._.'.. Men denne så let-læselig ud, jeg er ikke i humør til den hel store fantastiske, roman, man selv skal tolke, grave ned i og åh wow wow wow.
Den handlede også om Kina og ja, det blev den ^___^ ~
Der var også en, der havde et super smukt omslag, var tyktyktyk og handlede om middelalderen, som jeg (også) er enormt interesseret i. Alle mulige steder i teksten stod der små citater på italiensk, som var gennemtænkte og filosofiske.. Måske til at læse hjemme for mig selv.. Men.. analysere den.. o_o; .. Naaah xD



+ DET ER DEN 3. DECEMBER, JUL NÆRMER SIG OG JEG HAR TRAVLT MED AT SENDE ØNSKELISTER UD, SOM EN CRAZY PERSON.
HVAD ØNSKER ALLE ANDRE SIG? o.o!?

Hejhej ^^/

2 kommentarer:

  1. Du er så sej, Signe!! Nu kan du snart køre mig ned og alt muligt :'D

    LOL HVAD SKER DER FOR HENDE DAMEN?!?!?! Sådan var de osse da jeg gik på VUC. "Der plejer jeg altså at sidde" - "Okay, men der findes ikke faste pladser. Du må bare stå op 5 minutter før så du kommer før mig og får din precious plads". Sådan var mine morgener tit 8D

    SvarSlet
  2. OMG hvad sker der for den dame!!!!

    sådan er det vel os her xD i Roskilde
    Men det er nok mig som har faste plads xD
    men jeg har jo en bærbar :p

    haha x)

    SvarSlet