søndag den 29. november 2009

♥ Penge i morgen, penge i morgen !

Kun få timer tilbage..... så er der penge på min konto :3 <33 mimimimiimiimiiiiimimi ! o(*^0^ *~)/ Som jeg har nævnt mange så: :::::EXTENSIONS::::::: + hårfarve. chokoladebrun.. bare ordet chokolade giver mig lyst til at sidde med dem .___.'
Kan ikke vente længere nuuu.. DET ER SLUUUT. Slut, siger jeg jer. Har sgu ventet i 1 ½ måned nu :'( Det er hårdt for mig, ikke osse..

Mascara

My favorit0 yes (n__n)

Aaaaand... der er så mange ting, jeg vil have, men ved ikke hvad jeg kan tillade mig at prioritere ;U; .. *dør*
Vil have alt muligt cute stuff fra nettet, men.. lol... hvis jeg sidder i midten af december og er helt fattig.. så må jeg nok hellere holde lidt igen og gemme dem, yeh D; ..

TEORIPRØVE PÅ ONSDAG. . . *shivers*
Skal bare øveøveøve.. både i morgen og tirsdag ! fra 17:30 - 20:00 begge dage, så jeg er 100% sikker på at bestå. Det er fandme dyrt at gå op til den, har ikke råd til at tage den én gang til, man, bare fordi jeg er for doven og ikke gider øve, når jeg alligevel har tid. Så ville jeg hade mig selv pænt meget. Og det ved vi jo alle sammen er ubehageligt ... x-x ..



I øjeblikket hører jeg bare de samme sange hele tiden O.O..
Rammstein - Sonne
Evanescence - Lithium
Owl City - Fireflies
~
Andre hører jeg kun "by accident".. ret fucked, jeg er ikke så obsessed med musik lige i øjeblikket.. men.. jeg bliver også ret påvirket af det, og bliver hurtigt trist, hvis jeg hører en trist sang, jeg ikke har hørt i et stykke tid - and I don't need that right now ^^; ..


Første søndag i advent btw :3 og jeg har ikke fået nogen adventsgave, nu jeg tænker over det.. sob.. JEG BETYDER BARE IKKE NOGET FOR NOGEN MERE :b



Kan godt mærke på det hele, at jeg ikke kommer så tidligt i seng, som jeg havde regnet med.. men.. alt er bare sjovere om aftenen.. ?________?

2 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre for din teoriprøve! Håber virkelig ikke at du skal bruge ekstra penge på sådan noget D:

    SvarSlet
  2. også min nuværende mascara = win

    held og lykke med teoriprøven ;__;

    SvarSlet