søndag den 6. december 2009

Friday, Saturday, Sunday

Hilluh ^0^
♪♪♪ Lady Gaga.


Søndag, jeg kan tillade mig at være klam og slasket; ligger bare derhjemme og stener og laver lektier ^^' Hvilket nu også er meget rart, her roder bare, haha.
Der har ikke været varme på, så har ikke kunnet tage mig sammen til NOGET som helst
- Jeg må virkelig tage kortere bade for eftertiden
Har været hos Sam hele weekenden med Yue ^__^ ♥
~ Fredag var vi alle 3 med Anja på webcam <3333 Det var så sjovt og hyggeligt at snakke med hende igen, sådan.. "rigtigt".. :3 Jeg må også få mig en skype selv, kan jeg se ^^ Senere joinede Ari og David hjemme hos Sam :'D Had fun, og efter Ari var nødt til at tage hjem, så så vi Wanted, som er meget bedre end jeg havde forventet :3
Har spist alt for usundt alle dagene, men .. o.O;.. det er bare som om det hører til ._. ..
Pommesfrites, nudler, McD, chips, pizza, cola. lol. Denne uge må jeg være lidt mere sund n___n;;...
Ps. Nej, er smadret og er øm i øjnene af en eller anden grund, så har ikke skrevet det længste indlæg ever o.o..
Pps. DET ER JO FUCKING KOLDT UDENFOR, HVAD SKER DER

4 kommentarer:

  1. Usund mad er obligatorisk når man er sammen med drenge. De fatter jo ikke at lave mad :b

    SvarSlet
  2. Usund mad er okay nogle gange.. man føler jo også lidt man lever når ens mave er ved at sprænges! :)
    Lyder som om du har haft en dejlig weekend.. men kom lige forbi næste gang du er i nærheden )':

    SvarSlet
  3. Tak Sascha : D
    Jeg kan godt finde ud af laver sund mad :P
    haha ;D

    SvarSlet
  4. Anna > Jamen sidst vi snakkede var du jo syg, jeg ville med glæde have kommet forbi D:

    SvarSlet