fredag den 27. november 2009

Venter på bussen


God ting: Få tidligt fri
Dårlig ting: Der kører ingen bus
- (;¬_¬)..
så tænkte lige at jeg ville skrive en blog imens, wub wub


Drinkkzzzzzz ^0^~ Når jeg har fået extensions og føler mig lækker, så skal jeg i byen $$$$ ~ 8D
Lige nu er jeg bare grim og lort. det kan vi ikke have. Følte mig ikke så vildt godt tilpas sidste gang óò ... sob

.. Denne weekend bliver ikke en hjemmeweekend, kan jeg godt se på det hele ^^;
Tager nok hjem til Yue senere i dag :'b Orker ikke at sidde alene derhjemme, når jeg har det som, jeg har det. Jeg har brug for at komme ud og være sammen med mennesker *^0^*
Så hvis I har lyst til at lave noget, så kan I bare altid skrive =3 Specielt her i julen, der kommer jeg til at være helt vildt socialll ~~

I går var min fars eks-kæreste jo på besøg, det var generelt bare plain hyggeligt ö .. og min storebror Simon kom også <3 Så spillede min lillebror, mig og Simon Mario Party og Super Smash Brothers på Gamecuben n.n





- bye : D

4 kommentarer:

  1. Laaal, kører der ingen busser? BOR DU LISSOM PÅ LANDET HVA LOL MANNNN

    Hallo, du må lige camwhore når du har fået extensions ü

    JEG HAR LYST TIL AT DU KOMMER HJEM TIL MIG, TAK.

    SvarSlet
  2. kom på Obscene imorgen xD
    haha :D
    og leg lækker med mig :D

    SvarSlet
  3. awww, bus mangel ):
    Håber du når en snart!

    CAMWHORE SIGNE, DO IT!

    du skal også snart besøge mig ;_;

    SvarSlet
  4. Sascha:
    Havde fri 11:10, der gik først en 12:20 .. x3 noooo. Men jeg overlevede pga. internettet ü.

    - Jeg vil også gerne til Aalborg igen snart. virkelig hyggeligt n_n ♥

    Lasse:
    Jeg er desværre fattig D; lige i denne weekend. *dør*
    Men vi burde finde ud af at lege snart ! ^^

    Anna :
    Jeg har ikke camwhoret længe ;A; har slet ikke været i humør til det ¤_¤.. BUT I WILL BE.
    Og du siger bare til, smukke ♥

    SvarSlet