torsdag den 26. november 2009

Typical


Humør ♥ Orker.. ingenting
Musik ♥ Vulgært dansk rap

4 dage til løn !!
... men.. hvorfor er der nogen, der allerede har fået det?! D: damn you XD

Sascha handymans-fixede lige noget af min html, så de grimme mongolrammer er væk fra billederne. n_n DOUMO ARIGATOU GOZAIMASU :'D

Kun 1 modul i skolen i morgen <3
Så er det weekend *n________________n* <3
Det er .. GODT NOK lang tid siden jeg har haft en "hjemmeweekend". @,@ .. jeg havde en her da jeg var syg, i slutningen af september, mine dejlige... halsproblemer. Men der var jeg også nødsaget til det, kunne slet ikke rejse mig op uden at falde sammen i smerter xD Eller snakke, synke, spise, havde de vildeste hævede lymfekirtler. Jeg skulle have været til fest sammen med min kæreste/hvad han nu end var, så det var virkelig under TVANG.
Udover dét har jeg ikke haft det siden.. jeg ved ikke hvornår.. MANGE måneder siden. Hvor jeg har været alene, derhjemme fredag-søndag. Jeg er virkelig ikke særlig god til det; jeg forbinder weekenderne med noget.. mere.. end det x_X

Jeg savner virkelig mange af mine venner, og jeg er ked af, at der er en del af jer, jeg ikke har haft kontakt til længe ._.' .. I betyder alle noget specielt for mig, og det er gået meget op for mig på det sidste

Seriøst, jeg er ved at dø ved tanken, men skal rydde op nu D; .. Vi får Trine (min fars eks-kæreste) på besøg, så .. "støvsug, vask gulv, blablabla". JA JA . my my my T.T Gør det selv xD det er altid mig .... OWO ..

2 kommentarer:

  1. Jeg synes du skal nyde din weekend! Det er sundt bare at chille, slappe af, nyde dig selv og lade op til næste uge ;D + SÅ KAN DU GAME EN MASSØH!

    Du burde seriøst forlange løn. Du er jo nærmest regngøringskone ö

    SvarSlet
  2. aww, det er jo mega sundt at have sådan en weekend hvor man bare chillaxer. Det skal jeg også for første gang i lang tid i den her weekend. Det bliver mega rart. Håber også din weekend bliver god sweetie..

    Omg ): Han må da også gøre lidt rent selv så.

    pspspspspsps ps: JEG SAVNER DIIIGG!!!! dadsvbdgbndg

    SvarSlet