onsdag den 25. november 2009

D'espairsray

Currently ~ :
Humør ♥ Lidt stresset, har vilde humørsvingninger, MEN MEST GLAD OK XD
Tanke ♥ Jeg glæder mig til at få extensions d. 3/12 (o^∇^o)ノ 
Event ♥ .... NO PLANS.. *dør* lønningsdag, i suppose? TWT
Serie ♥ None actually o_o;
Spil ♥ Legend of Zelda - Majora's Mask
Tvang ♥ Skal i gang med tysk og matematik bagefter x____x'


☆ I dag er det præcis 3 år siden D'espairsRay spillede i pumpehuset. <3
Miss you guys ._.
Min første jrock-koncert n_n Har haft en meget travl dag (den travelste dag i ugen hidtil) MEN nu vil jeg så høre deres musik hele aftenen ^~^
- Det var faktisk Jakob, der gjorde mig opmærksom på det i formiddags n.n'

Jeg tror.. at et af mine problemer med blogspot opstår, fordi jeg bruger det der klamme WYSIWYG. u___u' ... Eventuelt. bare et gæt. Nu prøver jeg at lade være, så skulle det blive lidt pænere :3

Random facts om mit liv lige nu:
Der er for første gang i lang tid rent og pænt hjemme hos os.
Hvis jeg er i rigtig dårligt humør, så hjælper det faktisk at gå i bad O_O; .. Eller hvis jeg er forvirret, så bliver jeg mere afklaret. (Y)
Er på forkant med lektierne. For første gang i flere måneder :].. + er begyndt at forstå matematik, det er seriøst guld!

P.s ....... 5 dage til løn!!!!! \(~^0^)/ Kan ikke vente kan ikke vente kan ikke vente kan ikke vente kan ikke vente wah wah wah wah wah !!



1 kommentar:

  1. Jeg var SÅ ked af at D'espairsRay var på Europa tour i år imens jeg var i Japan. FUCK DEM ;_; Jeg burde skrive til dem hver gang jeg skal til Japan så jeg er sikker på at de holder en koncert for mig imens jeg er der XD

    Hvor er det godt at du får lavet dine lektier!
    Og det med bad kender jeg godt ü

    SvarSlet