tirsdag den 24. november 2009

End of november

Forhelvede hvor har jeg mange problemer med blogspot sigh TwT.. det er sikkert bare mig, der er en mongol..

(Tak for at I kommenterer på mine blogs allerede, I love comments, bliv endelig ved. Jeg tjekker hele tiden for om folk har skrevet noget til mit indlæg, fordi det er så rart ._. !! Næsten ligemeget hvad der bliver skrevet! ^^' )

Godaften n___n <3 Nu er klokken så alligevel blevet lidt over 11 - uanset hvor meget jeg så prøver at komme tidligt i seng.. You know.. kl. 9 agtigt. Kan srsly bare ikke finde ro til det allerede dér, dagen er slet ikke slut for mig ved den tid ... Måske kommer det :b Ved ikke hvorfor jeg er så træt hele tiden >_>...

Men mit humør er super duper og jeg kommer til at sove med en god følelse i kroppen <3

Julen er alle steder :3 Det gør mig faktisk enormt glad og energisk, når jeg løber rundt med mellem alle hylderne, som er fyldt med glaskugler, lyskæder, kranse, glitter, juletræer, nissemænd, snemænd og ja, hvad der nu hører til julen ^___^! ... ... ;A; <3
Jeg kan sikkert også få far til at købe juletræ i starten af december>:3 .. Ikke ligesom sidste år, hvor vi ventede til DAGEN DERPÅ..
JULEAFTEN.
Der var kun krøblingerne tilbage.
De retarderede..
Sad.
._.'
- Gid vi alle kunne holde én stor perfekt jul n_n; .. Som skilsmissebarn skal man altid "vælge".
Mor eller far?


PASTELLYSERØDEMAPPER.
: D I needz. Perfekte til min skole <3
Skulle lige overveje en ekstra gang - inden jeg købte dem i forgårs - om jeg FOR REAL havde brug for dem, og ikke bare købte dem fordi de var cute... ikke at det ikke havde været ok, men .. xD min pointe er, at jeg HAR brug for en eller 2. ~ ^^


Prøv lige at se... Så sød, gid Liz Lisa shippede til udlandet D: Jeg ville dø for den der .. *bliver helt trist. wubs. det kan da ikke være rigtigt, at jeg ikke kan få fat i den på den ene eller anden måde X_X !!

6 kommentarer:

  1. gud hvor er det en sød jakke! krydser fingre for at du får fat i den somehow! *A* <3

    - ja! T_T hvorfor gøre julen mere stresset ved at skulle vælge ._.
    havde den mest forfærdelige jul sidste år Oo løben frem og tilbage mellem mors og fars hus x_x shiet man!
    men eh,, dobbelt op på mad (Y)

    SvarSlet
  2. YAY, NU FÅR VI SNART PENGE!!1 Hurra for den 1. <3

    Hvad er det du har problemer med ved blogspot? Jeg vil gerne prøve at hjælpe :D

    AHAHAHA, krøblinge træer. Alle hader dem. Vi er sådan nogle træ-racister :c
    Går din jul ikke bare på tur? Det gør Kenny's. Det ene år er han hos hans moar, det næste år hos sin far.YAY, NU FÅR VI SNART PENGE!!1 Hurra for den 1. <3

    Hvad er det du har problemer med ved blogspot? Jeg vil gerne prøve at hjælpe :D

    AHAHAHA, krøblinge træer. Alle hader dem. Vi er sådan nogle træ-racister :c
    Går din jul ikke bare på tur? Det gør Kenny's. Det ene år er han hos hans moar, det næste år hos sin far.

    Med shopping service kan du let få den jakke! Denne shopping service er nogle søde, svenske piger: http://mochimachine.livejournal.com/877.html

    SvarSlet
  3. Ane:
    I love it n_n <3 Virkelig girly, og jeg mangler en vinterjakke >:3

    Oh god, bor de tæt på hinanden da? o_o .. men hvor nederen, hvorfor skal de opføre sig sådan v_v
    Det er da en positiv ting ved det, kan man sige xD !

    Sascha:

    .. Længste kommentar nogensinde, I love it xb<3

    Det er bl.a. med klokkeslet - der står altid jeg poster kl. 02:30, og hvis jeg sætter den til en et andet tidspunkt, så skriver den "planlagt" under mine "kladder" ... MEN.. den står bare som planlagt i flere timer selvom jeg skriver den kl. 11, sætter den til kl. 10:30.
    Der kommer rammer rundt om mine smilies/billeder i det hele taget D:
    + Skriften bliver mindre og mindre gennem mit indlæg o_o .. ved ikke om det kun er på min computer dog .. ~

    Derfor: KØBE JULETRÆ tidligt, så er de stadig smukke og frodige XD
    + Jo, vi skiftes.. Men mine forældre er altid sådan.. "du må selv vælge.. MEN.. du må MEGET gerne holde den hos mig, det kunne være så hyggeligt. og jeg får så dårlig samvittighed, hvis en af dem skal være alene ._.' .. dumme empati.

    ORV tusinde tak for linket til shoppingservice - er det også et du benytter/har erfaring med? ^^ <3

    SvarSlet
  4. December ånder os i nakkerne! haha! glæder mig super meget ♥

    Jeg elsker også julen. Jeg elsker virkelig, at folk er så kærlige og glade ^W^
    Jeg gider dog ikke julegavestress T_T;

    SvarSlet
  5. Godt du er med mig søde Anton <3

    Og nej, det er virkelig det eneste - men også kæmpe store minus ..
    Bliver allerede frustreret ved tanken :s

    SvarSlet
  6. Okay, det med klokken lyder fucked D; Har du været inde under "Indstillinger" > "Formatering", og så valgt "+01.00 København" under "Tidszone"?
    Rammerne rundt om billederne fjernede jeg i selve HTML'en af bloggen. Den finder du under "Layout" > "Rediger HTML".
    Og det med at skriften bliver mindre er virkeligt fucked.. Du har ikke ændret noget ved layoutet?

    Har aldrig selv benyttet dem som shopping service, men har købt tøj fra dem før ^^

    SvarSlet