mandag den 23. november 2009

First REAL post (≧∇≦)



Humør
♪ Træt og doven
Ønske
Job = Penge til online-shopping

ZzzzZZzzzzzZZzzzzz
!!!
Hvor er jeg træt.... z_________z..... Fandt ud af, at jeg første skulle møde 13:20, og så står jeg op til normal tid - kl. 07:15. Jesus christ XD Hvor dum har man lov at være?!
Men så skal jeg da ikke stresse, når jeg skal ud ad døren (Y) Og så er jeg oppe.. og i gang.. og kan sove i aften..
HVIS VI SKAL SE NOGET POSITIVT VED DET HER
.


Jeg har slet ikke passet på mig selv på det sidste, og det er virkelig skidt :c .. Min BMI er steget 101292u8474 tal og den siger jeg er pisse fed og ligeså godt kunne dø!!!

Så lige om lidt vil jeg tage mig nogle havregryn til morgenmad i stedet for.. Franskbrød med nutella.. o_o ... cough. + Jeg startede med at drikke en kop grøn te, en masse vand og et par vitaminpiller i morges ^__^
Råkost og rugbrød og frugtsmoothie med i skole ~Så synes jeg også, at jeg har gjort en indsats :b Min krop kan slet ikke holde til alt det dumme usunde mad i længden D: Og de andre herhjemme er så fucking ligeglad med hvad de spiser, så jeg må selv tage ansvar n_n.. Det gør mig egentlig heller ikke noget; så er det ikke mig, der dør af blodpropper og får diabetes 2 om 5 år :'D . sorry kan bare ikke sætte mig ind i, at man kan se, at man vejer MINDST 20-30 kg for meget, og så propper man en .. risalamande og æg og bacon i munden. I mean, cum on. Ikke at jeg selv er meget bedre og helt vildt hellig med min skummetmælk og gulerødder, men det er bare så pinligt, at både min far og lillebror er så tykke og sidder og spiser en is hver aften alligevel. Det kan irritere mig grænseløst og giver mig sådan en dårlig følelse indeni... .___.' Selvfølgelig elsker jeg dem... men de behøver ikke give mig mere af dem at elske end højst nødvendigt.. *dør*


Jeg håber det blev en lidt mere spændende blog end de andre, trods en smule brok osv XD ... n_n <3>

4 kommentarer:

  1. Jeg kender godt det med at kigge forkert på skemaet og stå lang tid før man egentlig burde ;_;

    FEDME ER INGEN DØDSÅRSAG!!1 ..det er blodpropper og nyesvigt derimod XD Efter jeg selv er startet på at spise morgenmad igen har jeg tabt mig og fået flad mave igen. Tak, morgenmad <3 (En skive rugbrød med ost på :b)
    Og du burde totally melde din familie til Min Fede Familie ö

    SvarSlet
  2. Så har man da lidt tid til sig selv xD

    Uuuuuh :3 det lyder motiverende ^^ at man bare skal have lidt rugbrød om morgenen, så bliver man pæn igen <3

    Ja ikke O_O... jeg vil bare ikke med selv; det er for ydmygende >_>

    SvarSlet
  3. WooH Signe on blogspot! Awesome! :3 <3

    - mehh nej . fede mennesker der i forvejen godt ved de måske er i some kind of danger zone (ikke direkte ment mod din familie ofc^^ - bare sådan generelt!) der bare propper og propper sig.. I don't get ittttttt! DDDD:

    SvarSlet
  4. awww Smigne. en lille blogspot du har. Du skal opdatere hele tiden og hver dag.
    Kan godt forstå det er frustrerende for dig, men fedt at du så bare selv gør noget for det ;)
    I MISSESSS YOUOUOU!!

    SvarSlet