fredag den 27. november 2009

Home alone

☆ Lost in a fairytale. Wake up, wake up ~☆

Har en masse tanker og .. kan ikke rigtig snakke med nogen om dem, for sidder bare alene xD
... Havde alligevel ikke penge til at tage nogen steder, så må blive hjemme hele weekenden ^^' Hvilket sikkert ikke er nogen dårlig ting.. I think I need it .. (・ε・)ノ
- I hverdagene får jeg aldrig rigtig sat med ned og brugt tid på random ting, som underholder mig.. at se en masse film, anime, game, lære noget mere brugbart html, ebooks, lære nogle noder, bare.. ja n.n' things like that. Jeg burde for min egen skyld få lille pause fra alt det stress og rejsen rundt til folk.. Bare lige et par dage.. For jeg HAR stress, jeg ignorerer det bare, hvilket der ikke kommer noget godt ud af i længden, NEJSAN.

Men satte mig og så Jennifer's Body på fladskærmen med Sebastian.
Jeg kunne virkelig godt lide den.. Det var et ret åndssvagt plot med et "goth"-agtigt mandeband, der vil ofre en jomfru til satan, men så har hun løjet om sin uskyldighed og bliver til en form for dæmon, der æder drenge.. Sprætter dem op og spiser dem for at kunne leve (Y) .. ehm.. Men.. der er bare et eller andet sødt i filmen.. og hovedpersonens kæreste er så søøøøød, at det kilder helt i maven. Han er overhovedet ikke pæn eller sexet eller hothot, men han er bare så SØØØØD ;U; .. Og så er der sådan en sexscene med dem, der er så.... humoristisk, men alligevel enormt kær og ... også lidt kikset. lålålålålå.


Ownede Simon og Sebastian i Mario Party med Boo i dag XD ! yay.
For some reason taber jeg alle minigame'sne for hårdt, måske fordi de er for meget nørder..MEN MEN MEN! JEG er åbenbart über til alt det andet :b


Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, de er så søde og babyblå o(*^0^*)o
Af en eller anden grund tænker jeg... "nat-sko".. når jeg ser dem.. måske er det bare mig, men still cute, I love pastel. Kan ikke sige det nok.



2 kommentarer:

  1. awwww de sko er mega søde. Herre Signe-agtige!!!
    Det lyder fornuftigt at du lige tager en weekend hjemme. Gør jeg også :)
    Det er super rart bare at stene nogle gange.!

    camwhore Signe, snaart!!

    SvarSlet
  2. Kender godt det med man ikke føler man har tid til de små ting i hverdagen.

    Og jeg burde snart tage mig sammen til at få set Jennifer's Body. Men igen, jeg er dårligt til at få tid til at alle de der små ting D:

    OMG DE DER SKO..JEG ER SOLGT Ü

    SvarSlet