lørdag den 28. november 2009

More hair, yes please

DER GÅR S.U IND PÅ MANDAG...
..... Extensions!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jeg er meget i tvivl om jeg skal tage
45-50 cm til 398 kr
Eller
65 cm til 648 kr
....
Hælder mest til den sidste :}
~ rite?! . . . ;_; ..


Har også fået hentet Horsemen ned, så jeg kan få set den i løbet af i dag eller i morgen ^___^ <3


P.S


Jeg ved ikke om jeg skal købe julegaver til i år D: .. Jeg har ikke lyst til at købe en million til alle mulige forskellige folk, og så er der bare ingen, der har på tænkt mig .. eller omvendt.. ._.' det ville være pinligt .. Har ingen aftaler med nogen. måske det bare bliver til min familie...
JULEGAVER ER BARE SÅ HYGGELIGE ( .__. !)


BTW


Første december på tirsdag :3

4 kommentarer:

  1. Oh my gosh, du kommer jo til at få kæmpe langt hår Ü

    Jeg laver ALTID aftaler når det kommer til julegaver. Ville føle mig SÅ dum hvis jeg fik en gave fra en person jeg ikke selv har givet gave DX

    SvarSlet
  2. Ja jeg gør n_n <3 hader det korte. brænd i helvede xD

    Det er også dét, jeg frygter =__=

    SvarSlet
  3. Dine blogs er yndlings Signe! n__n ++ (Y) til at du faktisk putter billeder osv ind :3 blogs er så kedelig uden ._.

    AAH ! 65cm! ;A; <3 *savle* .. og .. det .. er billigt! ~ hvor .. har dun fundet dem henne? D: <3

    SvarSlet
  4. awww Signe, du bliver mega langhåret mand ;_; <3
    Husk at camwhore en masse når du får dem!!
    Jeg elsker at du opdaterer din blog ofte!! JÆS MAN!

    Aw, jeg giver kun julegaver til min familie, har ikke råd til andet! ):

    SvarSlet