torsdag den 2. juni 2011

- Det er så meget til grin! Jeg har ikke været herinde så længe, at jeg havde glemt hvilken mail jeg havde hertil (har et par stykker). Har prøvet forgæves i dagevis... Og så endelig knækkede jeg koden. ARGH. Unbelievable.

Nu er der læseferie, og jeg har læst op non-stop til kulturfag. historie + religion + samfundsfag i én samlet, tværfaglig eksamen. 45 minutter. 24-timers forberedelse (fortunately). Jeg glæder jeg mig til at få det overstået, så livet endelig kan starte igen! Min sidste eksamen er d. 17. juni! Bliv nu d. 17 !

++ Jeg har købt ny bil, som jeg skal hente på søndag! Jajajjaajja! Nu skal jeg bare leve på vand og grød de næste 4 måneder, men det er det hele værd n__n ..

Og sorry det korte, kedelige indlæg, har super travlt med Hitler vej til magten og jødedommens principper. byebye!

1 kommentar:

  1. Ej hvor sjovt at du opdaterer netop i dag. Var inde og kigge på din profil igår og tænkte hvor surt det var du ikke opdaterede længere! Jeg må indrømme at selvom vi ikke er venner har jeg faktisk savnet at høre hvad du går og foretager dig for du virker som en super sød pige :D

    Tillykke med bilen og jeg ønsker dig alt godt!

    SvarSlet