onsdag den 11. august 2010

Wow, "Sidste indlæg blev udgivet d. 26/07-2010". Det er efterhånden mange dage siden :b ~

Pga. bilforsikring, benzin, diverse udgifter osv er dette en total sparemåned, det gør lidt ondt i hjertet x__x'
Det bliver de næste sandsynligvis også, fordi jeg lige har fået min første (og eneste, jeg har lært af det!!) fartbøde og parkeringbøde. Jeg har nok taget lidt for let på, desværre, men nu tager jeg mig sammen og kører hvad jeg må og stiller min parkeringsskive. lol.
Jeg skal også ud af RKI...

Det er nu okay at se alle starte i skole lige i øjeblikket, jeg begynder først d. 23, which is awesome, jeg kan lige klare det. Jeg får et mega stramt program....

- Skole til kl. 15:30 3 dage om ugen.
- Videre på arbejde 2 af dagene til kl. 20:15.
- Bjarke og jeg begynder at svømme før eller efter skole - de dage, hvor jeg ikke arbeder.
- Jeg skal blive til ALLE timerne dette år, komme til tiden og møde velforberedt op.

Men denne sommerferie har været skøn, har nydt at have så meget tid med Bjarke, venner og familie. Ferien startede også i midten af juni, så det bliver virkelig svært at vænne sig til skolen igen O_O... grrr. Men det skal nok gå. Jeg er en fighter!~

Se disse søde gardiner fra H&M-home, som jeg godt kunne tænke mig!!


Sorry den kedelige post, det var bare nogle af mine mange tanker.

3 kommentarer:

  1. Nuttede gardiner! aww, er ked af din pengestress, det er ikke sjovt sådan noget. Håber du klarer den <3
    Held og lykke med skolestart! Du er monster sej, hvis du holder alle dine løfter mht. pjæk og lektielæsning :3 det er svært, sådan noget.

    SvarSlet
  2. årh biler er virkelig også dyre at have!
    også en grund til at jeg ikke har købt en :P

    Og puha Signøh! overhold reglerne eller det bliver endnu dyrere! haha eller værre at du får et klip :X

    det lyder mega nice at du begynder til svømning!
    kunne jeg også godt tænke mig!

    SvarSlet
  3. EJ SIGNE, DIN TUMPE - bøder er da bare det DUMMESTE at bruge penge på! Fyfy ;D

    Og jeg håber ikke du ender med at få stress!

    SvarSlet